روز قدس نبرد جبهه مقاومت با استکبار جهانی است

روز قدس نبرد جبهه مقاومت با استکبار جهانی است

حمیدرضا حاجی بابایی در سخنرانی مراسم پایانی راهپیمایی روز قدس ارومیه، اظهار داشت: رسم جوانمردی این است که تقوای الهی پیشه کرده و در کنار مظلومان و مستضعفان باشد، بنابراین مردم ایران اسلامی در هر زمانی جوانمردی خود را به نمایش گذاشته اند.

وی، افزود: تمام کسانی که با خدای بزرگ پیمان بسته اند تا امروز، روز قدس ناجوانمردی نکرده اند بلکه پای دین خدا و اسلام و قرآن ایستاده اند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هم شهدا باید به ملت ایران افتخار کنند و هم ملت ایران به شهدای بزرگ انقلاب اسلامی افتخار کنند، ادامه داد: شهیدان ایران به ملت بزرگ ایران مفتخرند و ما انقلاب کردیم تا دین، اسلام و ایران بزرگ سر زنده مانده و نام حصرت علی(ع) در دنیا پر آوازه شود.

وی، گفت: ما انقلاب کرده ایم تا امام حسین(ع) همانگونه که در قرآن یاد شده در دنیا شناخته شود نه آن گونه که تدبیر آنانی که او را به شهادت رساندند و این پیمانی است که نلت ایران بسته است و تا امروز پیروز بوده است.

حاجی بابایی، با بیان اینکه ملت ایران با خداوند پیمان بسته اند تا بر پای اسلام و قرآن بمانند، عنوان کرد: ما براساس این پیمان با خدا ۲۳۰ هزار شهید فدا کرده و صدها هزار جانباز تحویل داده ایم.

وی، با اشاره به اینکه ما در طول ۴۰ سال پیروز بوده و حتی یک بار هم طعم شکست را نچشیده ایم، عنوان کرد: فرق انقلاب ما و فرق انقلاب فلسطین است که آنان بر پیمان خود نمانده و وحدت خود را حفظ نکرده اند اما ملت ایران وحدت خود را حفظ کرده و از پیمان خود عقب نشینی نکردند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امروز سنگین ترین و مجهزترین تبلیغات بین المللی و ۲۵۰ نوع شبکه فارسی علیه رهبری و ملت ایران در تلاش هستند تا وحدت بین مردن و ملت را از بین ببرند اما تاکنون موفق نشده اند و نخواهند شد.

وی، افزود: امروز بر همگان واجب است از فلسطین و سوریه دفاع کنند. اگر بخواهیم امنیت ایران را حفظ کنیم باید موشکی داشته باشیم تا بتوانیم دشمنان را از بین ببریم. ما به هیچ کشوری حمله نکرده و اهل حمله به کشوری نیستیم ولی اگر کشوری در صدد تعرض به ملت ایران برآید چنان سیلی از ملت خواهد خورد که دیگر نتواند از جای بر خیزد.

حاجی بابایی، اظهار داشت: امروز در فلسطین ترامپ طرح معامله قرن را مطرح کرده است یعنی تمام کشور های عرب دست در دست رژیم صهیونیستی باشد و فلسطین را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کنند این یعنی حمله به قرآن و اسلام چرا که درصدد تعرض به قبله اول مسلمانان بر می آیند.

وی، تاکید کرد: اگر‌مسلمانی به فکر مومنی که در زیر شکنجه رژیم صهیونیستی قرار می گیرد نباشد نه تنها مومن‌نیست بلکه مسلم هم نیست در چند روز اخیر صد ها نفر به شهادت رسیدند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امروز جرم مردم فلسطین سر دادن شهادتین است رژیم صهیونیستی روز نکبت را جشن گرفته و نکبت بر خویش گرفتند روز نکبت روز اعلان فلسطین به عنوان پایتخت رژیم صهونیسم است.

وی با بیان اینکه دشمنی یهودیان مربوط به انروز و دیروز نیست بلکه دشمنی روز عاشورا و جنگ های دوران امام علی(ع) است ادامه داد: اینان از قرآن واقعی زخم به دل دارند و قرآن به تفسیر پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) را نمی خواهند امروز غیرتمندان مسلمان کجا هستند تا از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند؟

حاجی بابایی، با اشاره به اینکه ملت ایران امروز حبیب بن مظاهر هستند، گفت: امروز شما تا ظهر عاشورا در کنار رهبر خود ایستاده اید روز قدس روز فلسطین با رژیم صیونسیتی نیست بلکه نبرد جبهه مقاومت با جبهه شیطان است و نبرد جبهه خدا پرستان با بت پرستان است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، افزود: نبرد مسلمان در روز قدس نبرد جبهه مقاومت الهی با جبهه استکبار جهانی است و هر حرکتی که در دنیا بخواهد فلسطین را به حاشیه برده و موضوع درجه دو مسلمنان کند انحرافی و دشمن است فلسطینی دشنه ای است که بر قلب مسلمانان فرو رفته است.

وی، با بیان اینکه موضوع فلسطسن موضوع اول جهان است گفت: ما در فلسطین پشت دیوار رژیم‌صهیونیسیتی سنگر بشتیم تا از ایران دفاع کنیم و سوریه تنگه احد است و اگر شهدای مدافع حرم‌دفاع نمی کردند امروز باید شاهد حضور دشمنان در تهران‌بودیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: امروز تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی مقاومت است و امروز همه آمده ایم تا یکپارچه بگوییم آمریکا هر غلطی میکنی بکن و تحریم هایت را عملی کن ما دست شمارا خوانده ایم انا ریشه مرگ آمریکا غنی سازی اورانیوم است.

وی، افزود: ملت بزرگ ایران در تمام صحنه ها پیروز شده اند و ماودر کشور باید با تمام قدرت به این مردم خدمت کرده و از گفت و گو های دو جانبه دوری کنیم و البته دولت مجلس و قوه قضاییه انقلابی باشند.

حاجی بابایی، خاطرنشان کرد: امروز باید در برابر اشرافی گری ایستاده گی شود تا بتوان انقلابی بودن را رقم زد مردم باید امروز در میدان باشند و در مشت رهبر و اسلام بوده و در بابر تمام نظام ایستاده و خواهان مقابله با اشرافی گری باشیم جرا که رهبر امروز نیازمند پشتیبانی مردن است.

وی با بیان اینکه اقتصاد کشو باید بر پایه اقتصاد مقاومتی باشد ادامه داد: مشکلات کشور مشکلات اقتصادی است و آنریکا با تحریم در صدد بحرانی کردن این مشکل است اما مردم‌با حضور در کنار یکدیگر در برابر تمام تحریم ها خواهند ایستاد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: این ملت پشت سر نظام ایستاده و عملا باید در میدان بود و هرروز با تلاش و هدایت انقلاب در کنار رهبری باید آن را به دست صاحب اصلی آن رساند.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: نباید به صورت حزبی برخورد کنند و با اختلاسگران باید محکم و قاطع برخورد شود و فرقی نمی کند این اختلاس گر چه کسی باشد.

انتهای پیام/