مسلمانان با قدرت و اقتدار در برابر ایادی استکبار ایستادگی می‌کنند

مسلمانان با قدرت و اقتدار در برابر ایادی استکبار ایستادگی می‌کنند

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: ملت ایران و مسلمانان به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفته و در این روز در صحنه حاضر شدند مبارزه با رژیم صهیونیستی از دستورات صریح خداوند است چرا که خداوند فرموده از جماعت مظلوم باید دفاع شود.

وی، افزود: هر شخصی به ندای یاری خواهی مسلمانی لبیک نگوید به واجبات خود عمل نکرده است چرا که باید برای ظالم هنیشه دشمن بوده و برای مظلوم دائما یاور باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، خطاب به کسانی که در روز قدس غایب بودند، اذعان داشت: اینان در روز قیامت در محضر خداوند پاسخی نداشته و شرمنده ملت مسلمان هستند.

وی، تاکید کرد: شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سخنی نادرست بود چراکه باید گفت جانم فدای قرآن و اسلام شود.

وی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار داشت: امام به مردم اعتماد کرده و از اعتماد به دشمنان دوری کرده و تاکید بر حفظ وحدت در بین داشتند. باید مسئولان نیز به مردم اعتماد داشته و از اعتماد به دشمنان پرهیز کنند.

امام جمعه ارومیه، افزود: خداوند فرموده است اگر ما به مومنان کمک و یاری رسانیم آنان هیچ گاه شکست نخواهند خورد و نصرت الهی شامل حال آنان می شود.

وی، در پایان سخنان خود، عنوان کرد: ایران با تمام قوا در برابر دشمنان ایستاده و با حفظ وحدت باز هم دشمنان را متوجه شکست و روسیاهی خود خواهند کرد.