مسئولان در راستای برگزاری شکوه مراسم رحلت امام(ره) کوشش کنند

مسئولان در راستای برگزاری شکوه مراسم رحلت امام(ره) کوشش کنند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه، گفت: انقلاب اسلامی را مدیون تلاش ها و کوشش های امام خمینی(ره) هستیم و بر تمام مسئولین واجب است که این مراسم را باشکوه برگزار کنند تا نشان دهیم در راه انقلاب اسلامی ثابت قدم‌هستیم.

وی، با اشاره به اینکه برهمگان واجب است تا به وصیت نامه سیاسی امام خمینی(ره) عمل کنند، گفت: ۱۵ خرداد یکی دیگر از مهم ترین مسائلی است که باید توجه اساسی به موضوع و نحوه برگزاری مراسمات ویژه این روز شود چراکه بنیه انقلاب اسلامی در اتفاقاتی همچون این روزها و روزهایی نظیر این قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، با اشاره به عظمت شب های قدر، گفت: امیدواریم در این شب ها با حضور در مجامع عمومی به راز و نیاز با خدای خود پرداخته و در صورتی که قادر به حضور در مجامع عمومی نیستیم در خلوت خود به اعمال شب های قدر پرداخته و از مشول شدن به حواشی در این شب ها دوری کنیم.

وی، عنوان کرد: در شب های قدر به خداوند اعتماد کنیم چرا که اگر خداوند پشتیبان ما باشد هیچ قدرتی نمی تواند در این اعتماد نفوذ کند و از هیچ حربه دشمن خوف و ترسی در نا به وجود نخواهد آمد.

حجت الاسلام قریشی، تصریح کرد: استراتژی خوف و ترساندن دشمن برای ایران تمامی ندارد و در صدد هستند با ایجاد خوف و وحشت نسبت به عقب نشینی مردم از مبانی اصلی انقلاب اسلامی کوشش کرده و موجبات شکست مردم را فراهم کنند، اما ایرانیان با بصیرت و دانش خود در برابر این توطئه ها ایستادگی می کنند.

وی، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با جوانان، گفت: مسئله محوری امروز انقلاب اسلامی است. باید بدانیم که با پیروزی انقلاب و تشکیل نظام این انقلاب پایان نیافته بلکه همچنان تداوم داشته و باید آرمان های انقلاب بازخوانی شده و مسئولان در راستای پیاده کردن این آرمان ها کوشش کنند.

امام جمعه ارومیه، اظهار داشت: دولت باید انقلابی بوده و مسئولان نیز باید در مسیری شفاف و روشن در راستای انقلاب گام بردارندو

وی، خاطرنشان کرد: باید با افزایش وحدت و انسجام در راستای حل مشکلات همگان کوشش کنیم چراکه نصرت خداوند شامل ملت واحد است.

انتهای پیام/