استفاده از مدیران جوان باید به طور جدی مطالبه شود / سپاه برای محرومان آذربایجان غربی ۱۰۰۰ واحد مسکونی می‌سازد

استفاده از مدیران جوان باید به طور جدی مطالبه شود / سپاه برای محرومان آذربایجان غربی ۱۰۰۰ واحد مسکونی می‌سازد

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امروز در نشست صمیمی با گروهی از فعالان رسانه‌ای آذربایجان غربی و افتتاح دفتر جدید خبرگزاری بسیج در ارومیه با تشریح رسالت‌های رسانه‌های انقلاب اسلامی در عصر کنونی اظهار داشت:  امروزه ترویج فرهنگ مطالبه گری از مسئولان مهم‌ترین اولویت مورد نیاز برای فضای رسانه‌ای کشور است.

وی افزود: کشور در برخی بخش‌ها نیاز به استفاده از مدیران جوان، خلاق و توانمند دارد تا بتوان مشکلات برخی حوزه‌ها را حل کرد یا کاهش داد کما اینکه در دوران دفاع مقدس نیز به وضوح دیدیم که از وقتی به جوانان اعتماد کردیم و به عزت و قدرت رسیدیم.

وی تصریح کرد: فردی که ۳۰ سال است در مدیریت حضور دارد باید عرصه را به جوان تر ها واگذار کند و به کارگیری مدیران جوان باید به طور جدی مطالبه شود.

حجت الاسلام سرایی، با اشاره به فعالیت نمایندگان مجلس در خانه ملت، عنوان کرد: برخی از این نمایندگان علاوه بر اینکه در راستای مطالبه گر بودن به نفع مردم کوشش نمی کنند بلکه هرکدام در امضای هر سندی ابتدا به نفع خود، خویشاوندان و انتخابات پیش رو می اندیشند.

وی، با بیان اینکه دغدغه اصلی امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی فعالیت مثبت در انتخابات ۲ سال آینده است، اظهار داشت: بی شک باید مطالبه گری در راستای منافع مردم و و حمایت از منافع ملی رقم بخورد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، تاکید کرد: قلم دارای ارزش‌ و تقدس بسیاری بوده و رسالت سنگین جبهه انقلاب در عرصه قلم خلاصه شده است بی شک تحقق این رسالت هانیز در عرصه قلم رقم‌ می خورد.

وی، گفت: وحدت و هم افزایی باید مورد توجه تمام رسانه ها باشد چراکه این هم افزایی موجب موازی کاری شده و فعالیت ها اثربخشی لازم خودرا خواهند داشت.

حجت الاسلام سرایی، با اشاره به دیگر وظایف اصحاب رسانه، عنوان کرد: همچنین باید از افراط و تفریط پرهیز کرده و گفتمان باید خارج از منطق نبوده و ایجاد نشاط و انگیزه و مقابله با اقدامات ناامیدانه باید مد نظر باشد.

وی در پایان با بیان اینکه باید در راستای معنوی سازی فضای کشور و خانواده ها کوشش شود به سخنان خود پایان داد.

انتهای پیام/