مردم آذربایجان مجاهدت‌های مبارز نستوه ارومیه در زمان انقلاب را فراموش نمی‌کنند/همه مدیون این شخصیت بزرگ هستند

مردم آذربایجان مجاهدت‌های مبارز نستوه ارومیه در زمان انقلاب را فراموش نمی‌کنند/همه مدیون این شخصیت بزرگ هستند

حجت الاسلام سیدمهدی قریشی پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام غلامرضا حسنی امام جمعه سابق ارومیه و مجاهد نستوه ارومیه با تسلیت درگذشت این مجاهد اظهار کرد: از پروردگار متعال عاجزانه خواستار هستیم که روح حجت الاسلام حسنی را با ارواح طیب و طاهر شهدا محشور کند.

وی با قرائت پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت درگذشت این عالم گفت: همانطور که در پیام حضرت امام خامنه‌ای اشاره شده، مردم آذربایجان، رشادت‌ها و مجاهدت‌های این انقلابی و مجاهد نستوه را چه پیش و چه دوران و پس از انقلاب اسلامی از یاد نمی‌برد.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: بی‌شک ایجاد امنیت و نیز مبارزه با اشرار و ضد انقلاب توسط حجت الاسلام قریشی در خاطره‌ها خواهد ماند و همه مدیون این شخصیت بزرگ هستند.

وی به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر مبارز نستوه ارومیه اشاره کرد و گفت: حضور این مردم نشان داد که آنان زحمات این عالم بزرگ را فراموش نمی‌کنند و قدردان آن هستند.

قریشی در ادامه افزود: امید است که امشب تمامی خواهران و برادران برای ایشان نماز شب اول قبر و نماز وحشت بخوانند و با این وسیله هدیه معنوی خود را به ایشان تقدیم کنند.

وی با اشاره به اینکه باید از این مسئله عبرت گیریم اظهار کرد: زمانی که فرق مبارک امام علی(ع) توسط این ملجم شکافته شد و ایشان بر بستر شهادت افتاد، فرمودند که من هم اکنون که در بستر بیماری هستم برای شما مایه عبرت بوده و فردا نیز دنیا را ترک و به نزد پروردگار می روم.

انتهای پیام/