دستگاه دیپلماسی کشور برای محکومیت انتقال سفارت آمریکا به قدس فعال تر عمل کند / بسیجیان صدای حمایت مردم ایران از ملت مظلوم فلسطین را به گوش جهان برسانند

دستگاه دیپلماسی کشور برای محکومیت انتقال سفارت آمریکا به قدس فعال تر عمل کند / بسیجیان صدای حمایت مردم ایران از ملت مظلوم فلسطین را به گوش جهان برسانند

حجت الاسلام عسگر دیرباز در گفت و گو با ندای ارومیه اظهار کرد: با توجه به جایگاهی که انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران در میان امت اسلامی دارد عکس العملی شدیدی را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: البته بخش های مختلفی در نظام وجود دارد که هر یک باید واکنش مقتضی به این طرح نشان دهند و البته در این میان و وظیفه حزب اللهیان سنگین تر است بخصوص که امام خامنه ای (مد ظله العالی) فرمان آتش به اختیار را نیز صادر فرموده اند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: رسانه ها نیز می توانند با انعکاس جنایات صهیونیست ها در حق ملت مظلوم فلسطین و تبیین مساله، نقش بسیار موثری در این خصوص ایفا کنند.

وی ابراز داشت: البته ملت ایران موضع انقلابی خود را به جهانیان نشان خواهند داد و صدای حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین را به گوش آنان خواهند رساند اما در این میان دستگاه دیپلماسی نیز باید فعال تر از این ها ظاهر شود.

حجت الاسلام دیرباز در ادامه گفت: نباید تمام توان و توجه دستگاه دیپلماسی کشور صرف برجام شود و باید این توان صرف سایر ابعاد دیپلماسی نیز بشود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: چند وقت قبل نیز جنایت وسیعی از جانب صهیونیست ها رخ داد و آنان با تیراندازی مستقیم شمار زیادی از مردم فلسطین را به شهادت رساندند یا زخمی کردند که انتظار می رفت مسئولین وزارت خارجه با اعلام موضع جدی تر و طرح شکایت در مجامع بین المللی نسبت به این جنایت واکنش قاطع تری نشان می دادند که ان شاالله از این پس شاهد اقداماتی جدی تر باشیم.