شعرای انقلابی سنگربانان جبهه فرهنگی در جامعه هستند

شعرای انقلابی سنگربانان جبهه فرهنگی در جامعه هستند

سرهنگ کریم علی نژاد روز گذشته در مراسم عصر شعر گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی که در سالن حوزه هنری آذربایجان‌ غربی برگزار شد، اظهار داشت: شعرای انقلابی به عنوان سنگربانان جبهه فرهنگی، نقش غیر قابل انکاری در تبیین و فرهنگ سازی آموزه‌ های انقلابی در جامعه دارند.

وی، ادامه داد: بدون تردید در طول ۴۰ سال اخیر، شعرای انقلابی نقش پر رنگی در پاسداری از آموزه های اسلام و نظام ایفا کرده اند و شعرا سر چشمه حفظ فرهنگ کشور هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، با اشاره به سالروز شهادت شهید آوینی، تصریح کرد: شهید آوینی در سال های جنگ تحمیلی، با از خود گذشتگی و جهاد فرهنگی، رشادت های رزمندگان را به گوش مردم ایران رساند.

وی، افزود: شهید آوینی با از جان گذشتگی و شهادت خود، یک فرصت و بستر برای توجه بیشتر مردم و مسئولان به هنرمندان کشور را فراهم کرده است

سرهنگ علی نژاد، خاطرنشان کرد: امروز راه شهدای هنرمند ادامه داشته و در طول ۴۰ سال گذشته، شعرای انقلابی پشتیبان مدافعین حرم و رزمندگان اسلام هستند.

وی، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران باید قدردان پدران و مادرانی باشد که با تربیت انقلابی و اسلامی فرزندان خود، باعث استمرار و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

انتهای پیام/