گام نخست دوری از تجمل را مسئولین باید بردارند / اشرافی گری مسئولین بین آنان و جامعه فاصله ایجاد می کند

گام نخست دوری از تجمل را مسئولین باید بردارند / اشرافی گری مسئولین بین آنان و جامعه فاصله ایجاد می کند

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای ارومیه، اظهار کرد: امروزه اشرافی‌گری برای نظام به یک معضل اساسی تبدیل شده است بنابراین باید برای سبک زندگی دهه ۶۰ چه در بین مردم چه بین مسئولان تلاش شود.

وی با بیان اینکه تفکر حضرت امام و شهدا در بین اقشار مختلف مردم مبنی بر ساده‌زیستی و پرهیز از اشرافی‌گری در بین آحاد مردم نهادینه به سمت و سوی تجملات نمی‌روند، ادامه داد: تجمل‌گرایی یکی از معضل‌های رواج یافته در بین ملت‌مان است که موجب اتلاف منابع مالی مردم شده و فرصت را برای تولید و کارآفرینی سلب کرده و ثروت عمومی برای تهیه کالاهای لوکس و غیرضروری صرف می‌شود.

این مسئول یکی از دلایل سوق پیدا کردن مردم به زندگی‌های مجلل و لوکس را شیوه زندگی مسئولان دانست و اضافه کرد: این موضوع موجب ایجاد شکاف و فاصله عمیق بین مردم و مسئولان شده و فرصت تعامل و هم‌افزایی برای پیشبرد برنامه‌ها و اهداف کشور را سلب می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم احیای سیره شهدا در جامعه و الگوبرداری از سبک زندگی آنها تاکید کرد و گفت: ضمن اینکه در محافل و مجالس باید به معنای واقعی راه و روش آنها را در زندگی خود وارد کنیم ولی متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که مردم سایر استان‌های کشور در مقایسه با ما شناخت بیشتری نسبت به شهدای آذربایجان غربی دارند.

حجت الاسلام سرایی خاطرنشان کرد: مسئولینی که زندگی لوکس دارند و خودروهای آنچنانی سوار می شوند باید تجدیدنظر کرده و به سبک زندگی خود را به مردم نزدیک تر کنند

انتهای پیام/