مشکلاتی که برای عمل به شعار سال جدید وجود دارد باید رفع شود

مشکلاتی که برای عمل به شعار سال جدید وجود دارد باید رفع شود

حجت‌الاسلام عسگر دیرباز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای ارومیه، اظهار کرد: استفاده از کالای تولید داخلی ماموریتی است که توسط رهبر معظم انقلاب بر دوش ملت ایران و دست‌اندرکاران گذاشته شده است بنابراین هر کس به سهم خود باید در این سمت و سو گام بردارد.
وی افزود: مشکلات و چالش‌هایی که برای عمل به شعار سال جدید وجود دارد باید احصا شده و برای مرتفع شدن آنها باید برنامه‌ریزی جدی با استفاده از ظرفیت همه قوا انجام گیرد و برای مسائل موجود باید راه‌حل‌هایی ارائه شده و برطرف شدن آنها با جدیت پیگیری شود.
این مسئول با بیان اینکه انتخابات اعضای هیات رییسه مجلس خبرنگان رهبری در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد که در راس آنها آیت الله جنتی بوده و امید است با توانمندی هر چه بیشتر نسبت به انجام مسئولیت‌های محوله اقدام کنند، گفت: امسال هم در اجلاس شهریور هم انتخابات اعضای کمیسیون‌ها برگزار خواهد شد که امید است در راستای انجام رساندن رسالت‌های محوله با همه توان تلاش کنند.
وی ادامه داد: با بیان اینکه مسلما اعضای هیات رئیسه و کمیسیون‌های مجلس خبرنگان با سران قوا نشست‌هایی برگزار کرده و آسیب‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی موجود را به مسئولان انعکاس می‌دهند بنابراین در لابه‌لای این مسائل موضوع شعار سال و راهکارهای تحقق آن مطرح می‌شود.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اینکه مجلس خبرگان حرکت در مسیر بهبود وضعیت اقتصادی کشور را وظیفه خود می‌داند و برای ایفای نقش در این زمینه تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/