اعتماد به بیگانگان سبب ارتجاع در انقلاب اسلامی می‌شود

اعتماد به بیگانگان سبب ارتجاع در انقلاب اسلامی می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی ظهر امروز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه اظهار داشت: مردم به صورت شایسته در ایام فاطمیه مراسمات مناسبی برای سوگواری حضرت فاطمه (س) برگزار کردند؛ که شایسته تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: آزادی کشور با پیروزی انقلاب اسلامی در داخل کشور به صورت کامل اجرا می‌شود و مردم سالاری دینی اجرا می‌شود که نعمت بسیار بزرگی است و تمام تصمیمات مهم نظام توسط مردم و انتخاب مسئولین کشور توسط رأی مستقیم مردم صورت می‌گیرد که نمونه‌ای از این مردم سالاری دینی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: هم اکنون کشورمان به یک قدرت بزرگ منطقه تبدیل شده و در عرصه‌های مختلف کشور پیشرفت‌های بخصوصی صورت گرفته که از ثمران انقلاب اسلامی است و اگر به بعضی اهدافی که زمان پیروزی انقلاب تعیین شده‌اند نرسیده‌ایم ولی ارتجاع در انقلاب نباید صورت بگیرد که مقام معظم رهبری نیز هشدار داده‌اند.

وی تصریح کرد: امتیاز طلبی و اعتماد به بیگانگان و توجه نکردن استعدادهای داخلی و توجه فقط به بیگانگان از سایر ارتجاعات در انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: توجه به دستورات مقام معظم رهبری و اطاعت از ایشان می‌تواند سبب حرکت در مسیر انقلاب و از ایجاد انحرافات در انقلاب جلوگیری می‌کند.

وی تاکید کرد: تجسس و گمانه زنی در کارهایی شخصی از نظر شرعی و اسلام نادرست بوده و مسلمانان باید از آن پرهیز کنند و هر کسی که در زندگی شخصی دیگران تجسس کند، به قدری ناشایست است که خداوند دستور داده است که در کارهای شخصی او نیز دخالت خواهد شد.

انتهای پیام/