باند توزیع حشیش در شهرستان ارومیه منهدم شد

باند توزیع حشیش در شهرستان ارومیه منهدم شد

سرهنگ اسدالله مالکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با تشریح  آخرین و مهم‌ترین رخدادهای انتظامی آذربایجان غربی اظهار داشت: باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان میاندوآب شناسایی شده و ۲ کیلو و ۱۴۸ گرم تریاک توسط مأموران انتظامی شهرستان میاندوآب از این باند کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: ۶ صد و ۳۱ ثوب البسه قاچاق خارجی توسط مأموران انتظامی شهرستان ماکو کشف و ضبط شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۷ صد و ۳۰ ثوب البسه قاچاق خارجی توسط مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید رجایی انتظامی شهرستان بوکان شناسایی و ضبط شد.

وی یادآور شد: انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر با کشف ۶ کیلو گرم حشیش توسط مأموران کلانتری ۱۲ انتظامی ارومیه یکی از مهم‌ترین رخدادهای این هفته بود.

مالکی با اشاره به تعداد متهمین دستگیر شده و تعداد خودروهای توقیف‌ شده گفت: در تمامی موارد شناسایی یاد شده تعداد ۹ نفر متهم بازداشت شده و تعداد ۳ دستگاه خودرو توقیف شدند.

وی یادآور شد: کشف یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط مأموران انتظامی شهرستان چالدران، کشف یک هزار لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع گازوئیل توسط مأموران انتظامی شهرستان ماکو و کشف یک کیلو و ۱۴۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط مأموران انتظامی شهرستان نقده از جمله دیگر حوادث انتظامی استان است.

انتهای پیام/