یادداشت / بی کمالی های انسان از سخن پیدا شود…!

یادداشت / بی کمالی های انسان از سخن پیدا شود…!

ظاهرا مدتی است تشکل های دانشجویی اصلاح طلب ارومیه تصمیم گرفته اند مرزهای خودزنی سیاسی را جابجا کرده و دستاوردهای جدیدشان در این عرصه به نمایش بگذارند!

از سخنرانی یکی از اعضای این تشکل ها در برابر روحانی که به یک استندآپ کمدی به یادماندنی تبدیل شد تا برگزاری جنگ های شادی جذاب و بامزه!

اما جدیدترین حرکت این تشکل ها، انتشار “فحش نامه” ای است که یکی از این دانشجویان اصلاح طلب، به سبک مجری های تلویزیون های لس آنجلسی، در واکنش به صحبت های اخیر حاتمی کیا نوشته و کانال تلگرامی انجمن دانشجویی دانشگاهش نیز آن را با افتخار منتشر کرده است!

نویسنده این فحش نامه مدعی شده وابستگی و تعلق خاطر حاتمی کیا به ارزش ها مصداق گستاخی، شایسته واکنش درخور از سوی مردم (!) و همچنین عامل بی آبرویی او است!

نویسنده فحش نامه مذکور همچنین در بخشی از افاضات تاریخی خود مدعی شده اعتبار حاتمی کیا همان موقع که “آژانس شیشه ای” را ساخت نابود شده است!

به جرات می توان گفت هیچ رقیبی با هیچ طرح و برنامه ای نمی توانست کاری که این دانشجو با فحش نامه کودکانه اش کرده را انجام دهد و با به نمایش گذاشتن عمق کم یک به اصطلاح تشکل دانشجویی، حیثیت آن را به طرفه العینی نابود ساز!

فلذا نگارنده به تشکل های رقیب این انجمن پیشنهاد می کند تجلیل و تقدیر درخور شانی از نویسنده این فحش نامه به عنوان نماد تحلیل سیاسی تشکل های اصلاح طلب ارومیه ترتیب دهند!

انتهای پیام/