نخستین پارک تیراندازی کشور در ارومیه راه‌اندازی می‌شود

نخستین پارک تیراندازی کشور در ارومیه راه‌اندازی می‌شود

سجاد اسفندیاری، با اشاره به فعالیت‌های هیئت تیراندازی آذربایجان غربی از ابتدای امسال تاکنون اظهار داشت: این استان ظرفیت بالقوه‌ای در رشته تیراندازی دارد و جوانان زیادی پس از کشف استعدادهایشان از سوی هیئت در حال طی مراحل رشد ورزشی در این رشته هستند.

وی تصریح کرد: شکوفایی این استعدادها در مسابقات قهرمانی کشور به اثبات رسیده و هم‌اکنون دو نفر از جوانان ارومیه موفق به مقام قهرمانی و یک نفر نیز موفق به کسب مقام نایب‌قهرمانی کشور شدند و در مسابقات قهرمانی کشور تیم تیراندازی آذربایجان غربی خوشبختانه خوش درخشیده است.

اسفندیاری افزود: در روزهای آتی شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی بزرگ‌سالان کشور نیز هستیم که امیدواریم بیش از پیش در این مسابقات ورزشکاران آذربایجان غربی درخشان ظاهر شوند.

وی اظهار داشت: در پی موفقیت‌های ورزشکاران رشته تیراندازی آذربایجان غربی سه نفر از جوانان ارومیه‌ای به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند که امیدواریم برای استان و کشور افتخارآفرینی بکنند.

اسفندیاری گفت: از برنامه‌های مهم هیئت تیراندازی استان برای سال آینده برنامه‌ریزی برای احداث اولین پارک تیراندازی کشور در ارومیه است که زمینی نیز در خیابان حسنی برای این کار اختصاص داده شده است.

دبیر هیئت تیراندازی آذربایجان غربی افزود: سال آینده شاهد برگزاری مسابقات بین‌المللی چند کشور همسایه در کشور نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/