۲۲ نقطه حادثه خیز آذربایجان غربی ساماندهی می شود

۲۲ نقطه حادثه خیز آذربایجان غربی ساماندهی می شود

عبدالحسین علی اکبری عصر سه شنبه در دیدار با فرماندار تکاب با بیان اینکه هم اکنون ۴۴ نقطه حادثه خیز در جاده های استان شناسایی شده است افزود: نیمی از این نقاط حادثه خیز در سال آینده ساماندهی و رفع می شود.

وی با بیان اینکه برای اصلاح این نقطه حادثه خیز ۴۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی اختصاص یافته است افزود: با اختصاص این اعتبار، عملیات اجرایی بهبود وضعیت ۲۲ نقطه پرحادثه جاده های آذربایجان غربی از سال آینده آغاز می شود.

علی اکبری از خط کشی دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر از جاده های استان طی سالجاری خبر داد و اضافه کرد: دردو سال گذشته بیش از ۵۰ کیلومتر از راه های روستایی تکاب آسفالت ریزی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در خصوص بهسازی و اصلاح جاده های شهرستان تکاب گفت: امسال بیش از ۱۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای عملیات روکش آسفالت جاده تکاب- شاهین دژ اختصاص یافته و عملیات اجرایی آن از اوایل سال آینده آغاز می شود.

علی اکبری ادامه داد: عملیات اجرایی روکش آسفالت بخشی از جاده تکاب- دندی -تخت سلیمان هم به طول ۱۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال از سال آینده و با مساعد شدن شرایط آب و هوایی آغاز می شود.