حضور مردم در مراسمات بزرگداشت ۹ دی مقوم انقلاب است

حضور مردم در مراسمات بزرگداشت ۹ دی مقوم انقلاب است

علیرضا رادفر در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه، با اشاره به روز ۹ دی اظهار کرد: مردم ایران همیشه در صحنه بوده و هر جا احساس کرده اند دشمنان انقلاب می خواهند از مسائل سیاسی داخلی سوء استفاده بکنند به صحنه آمده و از انقلاب خود دفاع کرده اند.

وی افزود: بی تردید حضور در صحنه و احساس مسئولیت در برابر سرنوشت انقلاب بن مایه حضورهای مردم در عرصه های مختلف انقلاب در روز قدس، ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن و ۹ دی بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه مردم ایران هیچ زمانی تعرض به ارزش ها و مقدسات خود را تحمل نکرده و نخواهند کرد تصریح کرد: بی شک حضور مردم در این مراسمات مقوم انقلاب بوده و خواهد بود.

رادفر با تاکید بر اینکه مردم همیشه در صحنه ایران هیچ زمانی به دشمن اجازه رسیدن به اهداف شوم خود را ندادند و نخواهند داد گفت: بنابراین حضور همیشگی و مقتدر جمهوری اسلامی ایران تنها تصور بنده از منطقه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی در ادامه تاکید کرد: بی شک همه در مراسم بزرگداشت روز ۹ دی امسال شرکت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: از سوی دیگر با بصیرت و شناخت همیشگی دشمن و دل نسپردن به وعده های پوشالی آنها و نیز با پشتیبانی از ولایت فقیه، کشورمان به پیشرفت می رسد.

انتهای پیام/