حماسه ۹ دی تجلی شکوه ملت ایران در حمایت از نظام و رهبری است

حماسه ۹ دی تجلی شکوه ملت ایران در حمایت از نظام و رهبری است

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: حماسه ۹ دی تجلی شکوه ملت ایران در حمایت از نظام و رهبری است و چنان که این حماسه خلق نمی‌شد کشور دچار خسران و به سمت انحطاط پیش می‌رفت.

رسول اصغرزاده در گفت و گو با پایگاه تحلیلی خبری ندای ارومیه ضمن گرامی‌داشت روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت اظهار کرد: این حماسه تجلی شکوه ملتی است که همواره در مسیر انقلاب، از آرمان های امام راحل(ره) و شهدا به روشنگری صیانت کرده‌ و اقتدار حکومت و نظام مقدس را حفظ کرده‌اند.
وی با اشاره به روشنگری رهبر معظم انقلاب پس از ایجاد فتنه ۸۸ گفت: بی شک در صورتی که بصیرت و روشنگری مقام معظم رهبری نبود به راستی اکنون کشور به دست نااهلان اداره می گشت و چه بسا این انقلاب تا به امروز به فنا و نابودی سوق داده می‌شد.

این عضو شورای شهر ارومیه ادامه داد:دفاع از آرمان‌های مقدس نظام از وظایف هر ایرانی است و در این مسیر به جزء عده‌ای اندک و قلیل تمامی مسئولان و ملت ایران این وظیفه را به خوبی ایفا کرده اند.

اصغرزاده در خصوص پیام مهم ۹ دی نیز خاطر نشان کرد: ایمان،تقوا و بصیرت به همراه ولایت‌مداری از جمله مهمترین پیام‌های این حماسه به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/