حماسه ۹ دی متعلق به همه ملت ایران است

حماسه ۹ دی متعلق به همه ملت ایران است

حسین فروزان در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه، در پاسخ به این سوال که اگر ۹ دی نبود اوضاع ایران و منطقه چگونه بود اظهار کرد: البته بنده نمی توانم این موضوع را پیشگویی کنم اما این را می دانم که ۹ دی به نوعی یک لبیک به پدر خانواده بود.

وی افزود: زمانی که در یک مملکت، یک شخص مانند رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام می کنند که در این مسیر باید حرکت تمام شود، باید این کار چه حق یا ناحق انجام شود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: بنابراین وقتی یک عده از پدر و بزرگ خانواده اطاعت نکردند در کشور مشکلاتی ایجاد شد که هم در این دنیا و هم در آن دنیا مسئول شده و باید پاسخگو باشند.

وی با تاکید بر اینکه حماسه ۹ دی یک موضوع عمومی بوده و کسی نمی تواند آن را به اسم خود قبضه کند تصریح کرد: چون همه به رهبری مملکت لبیک گفتند و سبب شد برخی مباحثی که می رفت کشور را با تهدیدات جدی مواجه کند با حضور مردم حل شود.

فروزان بیان کرد: پیام حماسه ۹ دی این است که مردم هم به ولایت فقیه معتقد بوده و برای کشورمان یک امتحان الهی بود تا ثابت شود که تا چه اندازه می شود روی این مردم حساب باز کرد.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: پس این یک موضوع ملی بوده و نشان داد که همه می توانند روی این ملت حساب باز کنند بنابراین مسئولان باید قدر این ملت را دانسته و تلاش کنند که رضایت آنان را جلب کرده چون در روز مبادا مردم جواب می دهند.

فروزان با بیان اینکه از چهار سال گذشته و همه ساله در مراسم بزرگداشت روز ۹ دی شرکت کرده است بیان کرد: اما متاسفانه در سال پنجم در تهران جلسه داشته و متاسفانه نمی توانم شرکت کنم و از هم اکنون حسرت این موضوع را می خورم.

انتهای پیام/