حماسه ۹ دی درس وفاداری به اسلام بود

حماسه ۹ دی درس وفاداری به اسلام بود

عادل فتاحی در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه با اشاره به اینکه ۹ دی فرصت با هم بودن تمامی سلیقه های فکری برای ماندگاری یک اندیشه الهی و یک ایران مقتدر بود اظهار کرد: بی شک اگر ۹ دی نبود باز هم دیر یا زود نقاب از چهره فتنه توسط مردم ایران کنار می رفت.

وی تصریح کرد: در ۹ دی، آینده سیاسی این مرز و بوم کمک شایانی ایجاد کرد تا بتوان با همه اختلاف نظرها و تفاوت دیدگاه ها، مرزبان شایسته ای برای داشته های ملت ایران بوده چون این داشته ها با زحمت ها و خون دل های فراوانی به دست آمده و حفاظت از آن وظیفه همگانی است.

نائب رئیس شورای شهر ارومیه بیان کرد: برخی از جریان های سیاسی اگر اندکی عقلانی فکر کرده و واقع بین باشند به نیکی درخواهند یافت که حیات امروز خود را مدیون این مردم بوده که حماسه ۹ دی را آفریدند.

وی با تاکید بر اینکه تداوم ۹ دی ماه رمز بقای ایران در بحران منطقه ای است افزود: بی شک اگر ساختار سیاسی کشور تضعیف شده بود، به احتمال فراوان تمامی پروژه های جداسازی درگیری های منطقه ای رخ داده چون حرکت ۹ دی ملت ایران ثابت کرد که این ملت توانایی حل مشکلات بزرگ را داشته و حتی قدرت آن را نیز جهانیان پذیرفته اند.

فتاحی با اشاره به مهمترین پیام ۹ دی اظهار کرد: در این رابطه سابقه انقلاب اسلامی نشان داده که مردم هر زمان احساس کنند حاکمیت و نظام آنها در معرض خطر و تهدید است، صرف نظر از سلایق سیاسی در کنار یکدیگر همانند یک امت واحد قرار گرفته و از ارزش ها و اصول اسلامی دفاع می کنند

وی گفت: علاوه بر آن مردم فارغ از تمایلات و گرایش های سیاسی مختلف ثابت کردند که در زمان نیاز همه در کنار هم هستند و همین مسئله نیز سبب شد که حماسه ۹ دی به وقوع بپیوندد.

عضو شورای اسلامی ارومیه تصریح کرد: مردم ایران با حضور در صحنه و پیروی از ولایت فقیه، فتنه دشمنان را در نطفه خفه کردند و خوشبختانه دست قدرت الهی به یاری مردم در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان آمد.

وی با اشاره به اینکه مردم از این حماسه درس وفاداری به اسلام، ولایتمداری، دشمن شناسی و نیز حضور در صحنه را آموختند بیان کرد: همچنین دشمنان نیز دریافتند که این نظام که در راس آن ولایت قرار داشته و مومنان و مسلمانان در کنار آن حضور دارند، مستحکم تر از همیشه بوده و هرگز نمی توانند نقشی در ارتباط با براندازی آن ایفا کنند.

انتهای پیام/