انفعال اصلاح‌طلبان آذربایجان‌غربی در مقابل جریان فتنه

انفعال اصلاح‌طلبان آذربایجان‌غربی در مقابل جریان فتنه

چهره های نام آشنا و شاخص اصلاح طلبان آذربایجان غربی در پاسخ به سوالاتی درباره حماسه ۹ دی سکوت معناداری را پیشه کرده اند.

همزمان با فرارسیدن سالروز حماسه ملی ۹ دی، جریان اصلاحات آذربایجان غربی در مورد ۹ دی نظری ندارد.

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم بصیر، حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مسلمانان ایران اسلامی به شمار می رود.

به مناسبت حماسه ۹ دی، سالروز قیام مردمی علیه فتنه گران و اهانت کنندگان به ساحت مقدس امام حسین(ع)، سراغ برخی چهره های شاخص اصلاح طلب و اعتدالی استان رفتیم تا با آن‌ها در باره این حرکت خودجوش و مردمی صحبت کنیم.

واکنش جالب چهره های اصلاحات آذربایجان غربی در اختیار مخاطبان اروم نیوز، قرار می گیرد:

«حمید صداقت پیشه» رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در آذربایجان غربی، در پاسخ به اینکه نظر شما در مورد حماسه ۹ دی چیست؟ گفت: «من نظر خاصی در این مورد ندارم.»

«سعید رضازاده» دبیر حزب همبستگی در استان و سخنگوی جبهه اصلاحات آذربایجان غربی نیز در پاسخ به خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: «من الان در شرایطی نیستم که مصاحبه کنم و اگر توانستم تماس می ‌گیرم.»

البته نه تنها تماسی حاصل نشد بلکه پاسخی هم به تماس ها ارائه نشد!

«عباس خورشیدی» از چهره های شاخص حزب اصلاح طلب با وجود تماس های چندین باره خبرنگار ما «حاضر به پاسخگویی نشد.»

«علی خدایاری» مسئول کانون ایثارگران حزب اعتدال و توسعه و بنیاد باران آذربایجان غربی، در خصوص نظر خود در مورد ۹ دی گفت: «نظر خاصی در مورد ۹ دی نداشته و به اینگونه مسائل سیاسی اشرافیت ندارم.»

وی افزود: تمایلی ندارم در مورد مسائل سیاسی نظر داده و دخالت کنم و با توجه به اینکه من در محیطی علمی و دانشگاهی حضور دارم به اینگونه مسائل ورود نمی کنم.

«فاطمه افراسیابی» رئیس مجمع زنان اصلاح طلب آذربایجان غربی، با بیان اینکه «در حال حاضر در گردهمایی حضور دارم و امکان مصاحبه الان مقدور نیست»، حاضر به مصاحبه نشد.