مردم در ۹ دی ۸۸ به میدان آمده و توطئه های دشمنان را خنثی کردند

مردم در ۹ دی ۸۸ به میدان آمده و توطئه های دشمنان را خنثی کردند

سیدهادی بهادری در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه، با تاکید بر اینکه ۹ دی بحث مرزهای اعتقادی انقلاب و مردم بود اظهار کرد: در این رابطه، مردم در ۹ دی سال ۸۸ احساس کردند که موضوع تقلب در انتخابات مطرح نبوده بلکه هتک حرمت به عاشورا و ائمه اطهار(ع) مطرح است.

وی تصریح کرد: دشمن در سال ۸۸ پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار داد و برای همین مردم به میدان آمده و توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: در این زمینه ایشان فرمودند، مسئولان نباید حرکت های خود را خنثی کنند یعنی کسانی که سال ها برای انقلاب زحمت کشیدند نمی توانند ادعای اپوزیسیون کرده و تبدیل به ضد نظام و حاکمیت شوند.

وی افزود: بنابراین کسانی که در مقابل این حرکت بایستند، بی شک در مقابل بدنه نظام قرار گرفته و نباید در مقابل این سیستم سنگ اندازی کنند و حتی به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، یک کودک هم می تواند سنگ بیاندازد و فرار کند در حالی که هم اکنون زمان فرار نیست و مسئولان باید در مقابل مسئولیت خویش به مردم پاسخگو باشند.

بهادری با بیان اینکه براساس فرمایشات رهبری، پیام ۹ دی مصداق یک موضوع نبوده بلکه یک موضوع فراخ و گسترده است تصریح کرد: بی تردید ۹ دی سیاست کلی نظام بوده و باید همواره از آن تبعیت و حمایت کرد چون قرار نیست که هر کس موفق نبوده در مقابل چرخ نظام بایستد چون اگر غیر از این باشد، زیر چرخ های نظام له می شود.

وی اظهار کرد: بنابراین پیام ۹ دی رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار سلیس و گویا و برای مسئولان هشدار بود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روز ۹ دی امسال در تهران هستم بیان کرد: در این رابطه اگر فرصت فراهم شود حتما در مراسم بزرگداشت این روز شرکت می کنم چون موضوع اساسی نظام بوده و طبیعی است، کسانی که سیاست های این نظام را می پذیرند، از آن تبعیت کرده و پیرو خط رهبری و ولایت باشند.

انتهای پیام/