انتخابات سال ۸۸ در کمال سلامت برگزار شده بود/لزوم شرکت در مراسم بزرگداشت روز ۹ دی

انتخابات سال ۸۸ در کمال سلامت برگزار شده بود/لزوم شرکت در مراسم بزرگداشت روز ۹ دی

عین الله شریف پور در گفت وگو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه اظهار کرد: بی شک ۹ دی در تاریخ انقلاب و ایران یک نقطه عطف بوده و متاسفانه اتفاقات سال ۸۸ نیز از سوی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا پی ریزی شده بود.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی اتفاقات بسیاری رخ داده، اما هیچ کدام از آنها به اندازه تهدیدی که در سال ۸۸ در این قالب، از سوی آمریکا طراحی شده بود، نبود.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دشمنی علنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران و تحمیل جنگ هشت ساله گفت: زمانی که استکبار از این حیله نیز برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران نتیجه نگرفت، به این نتیجه رسید که اگر بخواهد با ایرانیان مبارزه کند باید در داخل کشور به برخی اقدامات دست بزند.

وی بیان کرد: بنابراین پس از انتخابات موضوعی مطرح کردند مبنی بر تقلب در انتخابات، در حالی که انتخابات در کمال سلامت برگزار شده بود.

شریف پور افزود: در این میان متاسفانه یک تعداد فتنه گر برای رسیدن استکبار جهانی به اهداف شوم خود، آنان را همراهی کرده و در نهایت در روز عاشورا و تاسوعا و دهه نخست ماه محرم، حرکتی را آغاز کردند که دور از شان و جایگاه عزاداری امام حسین(ع) بود.

وی گفت: اما خوشبختانه مردم ایران در ۹ دی با حرکت های خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان انقلاب اسلامی زدند.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره باید بصیرت داشته باشند بیان کرد: علاوه بر آن هر روز باید در تاریخ انقلاب تجربه ای به دست آورد و براساس این تجربیات، اتخاذ تصمیم و تصمیم سازی برای خود و آیندگان داشت.

وی بیان کرد: ملت ایران امسال نیز بار دیگر در روز ۹ دی با حضور پرشور خود به استکبار جهانی خواهند گفت که هیچ گاه از تهدیدات دشمنان واهمه نداشته و با بصیرت خویش از تمامی اهداف شوم دشمن آگاهی کامل دارد.

شریف پور در ادامه با اشاره به پیش بینی اشتباه دشمن در ۹ دی افزود: زمانی که دشمن حضور حماسی مردم ایران در ۹ دی را مشاهده کرد، جنگ هایی را در کشورهای منطقه مثل سوریه، عراق، لبنان و یمن به راه انداخت.

وی گفت: متاسفانه غرب از دیرباز به سرکردگی آمریکا و با همراهی انگلیس و فرانسه با توجه به اینکه انقلاب اسلامی ایران فراتر از منطقه حرکت کرده و بتدریج در حال تاثیرگزاری بیشتر در دنیا است و علاوه بر آن، بشریت به حقانیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران پی برده، درصدد است که این انقلاب را مهار کند و در این رابطه، دست به برخی حرکات بر علیه مسلمانان و کشورهای اسلامی زده است.

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور گسترده در مراسم بزرگداشت روز ۹ دی بیان کرد: بنده حتما به عنوان یک وظیفه شرعی، سیاسی و انقلابی در مراسم ۹ دی شرکت می کنم.

انتهای پیام/