مقاومت جمهوری‌اسلامی الگوی پیروزی تمام کشورها در مقابل دشمنان است/ تشکیل بسیج ۱۰۰ میلیونی در جهان

مقاومت جمهوری‌اسلامی الگوی پیروزی تمام کشورها در مقابل دشمنان است/ تشکیل بسیج ۱۰۰ میلیونی در جهان

به گزارش ندای ارومیه، سردار سرتیپ پاسدار شمشیری صبح امروز در اجلاس فرهنگ و آموزش کنگره ملی ۱۲ هزار شهید آذربایجام غربی، با اشاره به پیروزی نیروهای مقاومت بر رژیم خود خوانده داعش و ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امروز شاهد  تحقق بیانات امام خمینی(ره) در زمان انقلاب و قبل از آن هستیم که بسیج صدها میلیونی در سراسر جهان در حال گسترش است.

وی، تاکید کرد: بسیج در تمام قائله های جهانی حضوری مستمر و پایبند داشته و در دوران ۸سال جنگ تحمیلی نیز به بهترین شکل حاضر شد.

جانشین مشاور و دستیار مقام‌معظم‌رهبری و فرماندهی کل قوا، با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) در خصوص اهمیت بسیج، گفت: اگر بسیج صدها میلیونی در جهان تشکیل شود ابرقدرت‌ها نمی‌توانند ظلمی علیه مردم مسلمان جهان داشته باشند.

وی، تصریح کرد: شهادت رزمندگان، دانش‌آموزان و معلمان در برابر ابرقدرت‌ها و مستکبران اقتدار امروز جمهوری اسلامی را رقم شده و تاثیر بسزایی در درون تمام ملت‌ها داشته که امروز شاهد تقویت جبهه مقاومت هستیم.

سردار شمشیری، ابراز داشت: امام خمینی(ره) چندماه قبل از رحلت منشور روحانیت را بیان کرده و در آن آرمان های انقلاب اسلامی را به طور دقیق بیان کرد.

وی، در بیان مهم‌ترین آرمان امام خمینی(ره) گفت: مقاومت‌های مردم منطقه به جهانیان آموخت که می‌توان سالیان سال در مقابل ابرقدرت‌ها مقابله  کرد.

وی، با اشاره به اشغال سوریه توسط تروریست‌ها، ادامه داد: بیش از ۷۰درصد کشور سوریه در تصاحب تروریست‌ها بود و بیش از ۷۰ کشور پشتوانه تروریست‌ها بودند اما مردم سوریه با مقاومت پیروزی به ارمغان آوردند.

جانشین مشاور و دستیار مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، به پیام ملک عبدالله شاه قبلی عربستان به بشار اسد اشاره کرده و عنوان کرد: وی طی نامه‌ای به بشار اسد از او خواست تا از مقاومت دست برداشته و ارتباط خود با ایران را به حداقل برساند اما بشار اسد پس از ۳ روز به وی خبر داد که ما از محفل شما یاد گرفته‌ایم با دشمنان دشمنمان دشمنی کنیم و ایران با دشمن دشمن ما یعنی اسرائیل مخالف است، پس دوست و یار مناسبی برای ما است.

وی، همچنین با اشاره به حمله صهیونیست‌ها در سال ۱۹۸۲ به بیروت، گفت: در این حمله نیز تعدادی از لشکر ایران با عنوان لشگر ۲۷ به منطقه اعزام شده و به شعیان بیروت درس مقاومت آموختند.

سردار شمشیری، همچنین با اشاره به اشغال لبنان و پیروزی حزب الله در منطقه، تصریح کرد: نیروهای مقاومت حزب‌الله موفق شدند پس از ۲۰ سال با مقاومت و تلاش، ذلیلانه دشمنان را از کشور بیرون کرده و حزب‌الله را تقویت کنند.

وی، ادامه داد: دشمنان از به وجود آمدن اژدهایی در منطقه خبر دادند که ایران مغز، سر آن سوریه تن آن و لبنان دُم آن است، دشمنان درصدد تخریب تن و دم این اژدها برآمدند اما با بدترین نوع شکست روبرو شدند.

جانشین مشاور و دستیار مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، با اشاره به جنگ ۳۳ روزه لبنان و مقاومت مردم سوریه در مقابله با دشمنان، اظهار داشت: نیروهای حزب‌الله و مردم سوریه با وجود این‌که بیش از ۸۰ درصد خاک خود را از دست داده بودند، توانستند با مقاومت و الهام‌گرفتن از مقاومت و پیروزی جمهوری اسلامی ایران و همچنین رهنمودهای امام خمینی(ره) پیروزی دلشنین برای خود و شکست و ضربه‌ای جبران‌ناپذیر برای دشمنان به ارمغان بیاورند.

وی، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در زمان جنگ از کمترین سلاح‌ها برخوردار بوده و از هرگونه موشکی بی‌بهره بودند اما اکنون رتبه پنجم موشکی را به خود اختصاص داده‌اند.

سردار شمشیری، از تشکیل بسیج جهانی در کشورهای انقلابی و مقاوم خبرداد و اذعان داشت: دانش‌آموزان و معلمان پشتوانه‌های حقیقی انقلاب هستند و شهدا الگوهای انقلاب هستند. باید همه با هم در صدد نابودی اسرائیل برآییم.

انتهای پیام/