تمام امکاناتمان را برای جلوگیری از آب گرفتگی مجدد معابر ارومیه به کار می گیریم

تمام امکاناتمان را برای جلوگیری از آب گرفتگی مجدد معابر ارومیه به کار می گیریم

رسول اصغرزاده در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه، با ابراز خرسندی از بارش باران و برخورداری شهروندان ارومیه ای از این موهبت الهی اظهار کرد: این در حالی است که در برخی مواقع، بارش نزولات جوی سبب آبگرفتگی معابر می شود.

وی افزود: البته برخی از این آبگرفتگی ها قابل پیش بینی بوده و یا بعضی ها قابل پیش بینی نیستند و در این رابطه معمولا تمامی تیم ها از آبان ماه در رابطه با موضوع جمع آوری برف ها و پاک سازی معابر تشکیل و این موضوع در حوزه خدمات شهری انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه بیان کرد: در برخی مواقع، برخی نقاط شهر دچار آبگرفتگی پیش بینی نشده، شده که موضوع توسط مسئولان مربوطه پیگیری و رفع می شود اما در برخی نقاط که قابل پیش بینی است باید این رویداد رخ ندهد چون در آن قسمت ها تمهیداتی باید اندیشیده شود.

وی افزود: هم اکنون معابر زیر آسفالت ارومیه افزایش یافته و از سوی دیگر وقتی معابر زیر آسفالت افزایش یافت، مقدار آب های سطحی نیز افزایش می یابد.

اصغرزاده با بیان اینکه”شهر چای” یک نعمت برای شهر محسوب شده و سمت و سوی آبهای سطحی به آن سمت است اظهار کرد: اما گاهی اتفاقات پیش بینی شده یا نشده رخ می دهد که حتما باید مدیریت شود.

وی افزود: بی شک شورای شهر ارومیه موضوعات و مسائل مربوطه را توسط مسئولان بازرسی شورای شهر رصد کرده و از آنها خواسته که تمام موارد و مسائل را به صورت مستند جمع آوری و در جلسه شورا مطرح کنند چون در آینده نیز بارش ها تداوم یافته و بنابراین باید حداکثر امکانات را به کار گرفت تا با حداقل مشکلات مواجه شد.

انتهای پیام/