برگزاری ازدواج آسان برای بیش از ۵۰۰ زوج جوان در ارومیه

برگزاری ازدواج آسان برای بیش از ۵۰۰ زوج جوان در ارومیه

فراز غفارزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار ندای ارومیه، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون برای ۵۵۹ زوج جوان با دریافت مبلغ ۶۸۰ هزار تومن مراسم عقو و عروسی برگزار می شود.

این مسیول با بیان اینکه مبلغ مورد اشاره از زوج به صورت توامان هنگام ثبت نام دریافت می شود، اضافه کرد: در بین خانواده ها این شائبه وجود داشت که مبلغ فوق به صورت جداگانه از عروس و داماد دریافت می شود ولی چنین نمی باشد.

مدیر موسسه آسان ازدواج جوانان ارومیه با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۵۱ سری جهیزیه به زوج های جوان تحویل شده است، گفت: اقلام اساسی برای شروع یک زندگی شامل جاروبرقی، فرش،اجاق گاز، اطو و …. در بین وسایل موجود است.

مدیر این سمن بیان کرد: به ازای پرداخت ۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان اقلام فوق به جوانان تحویل می شود به طوری که ارزش ریالی واقعی آن مطابق با قیمت روز بازار ۱۰ میلیون تومان است.

مدیر موسسه آسان ازدواج جوانان ارومیه یکی از ابهام و سوالات در بین جامعه هدف را نحوه تامین اعتبار برای برگزاری مراسم ها عنوان کرد و گفت: منبع مالی مورد نیاز از طرف سازمان مرکزی در تزریق شده همچنین اعتبارات توسط خیران و زوجین تامین می شود.

انتهای پیام/