پژاک، پسرم را وادار کرد تا از خانواده خود اخاذی و باج گیری کند!

پژاک، پسرم را وادار کرد تا از خانواده خود اخاذی و باج گیری کند!

پدر یکی از قزبانیان پژاک بنام رسول از ماهیت کردستیز پژاک افشاگری های نموده است . این پدر داغ دیده انزجار و نفرت خود از گروه تروریستی پژاک را این گونه اعلام می دارد .

پسرم رسول با هماهنگی یک نفر از روستا یان که قاچاقچی بود ، بدون اطلاع و رضایت ما به عراق فرار کرد. رسول همیشه در خانه در مورد کار در کشور عراق و درآمد خوب آنجا حرف می زد و می گفت روزی حتما برای کار به عراق خواهم رفت.

مدت ۶ ماه از رفتن رسول به عراق سپری و ما هم در خانه با این خیال که رسول آنجا کار می کند.

پس ۶ ماه رسول با خانه تماس گرفت و درخواست ۵ میلیون تومان پول کرد. و گفت اینجا قرار معامله انجام دهد که به پول نیاز دارد ، من به رسول گفتم که تو این مدت ۶ ماه چیکار کردی و پول ها تو کجا خرج کردی ؟ و در جوابم گفت برای معامله به این ۵ میلیون نیازم دارم.

من به ناچار ۲ میلیون پول فرستادم ، ولی بازم ۹ ماه از رسول هیچ خبری نشد. تا این روزی در تلویزیون رسول رو با لباس پژاک اسلحه بدست دیدیم ولی ایکاش این لحظه را نمیدیم چون تلویزیون پژاک اعلام که رسول کشته شده است.

پس از اعلام خبر مرگ رسول تا فهمیدم که رسول در دام پژاک گرفتار شده بود و اون پولی را که رسول از خانواده ای خود طلب کرده بود با اجبار و درخواست پژاک بود .

چون رسول پسری مهرذبان و دلسوز خانواده بود و میدانست که شرایط مالی خوبی نداریم و خودش برای کار به عراق رفته بود تا به خانواده کمک مالی کند ولی متاسفانه در دام فرقه پژاک گرفتار شده و در نهایت بی عدالتی به قتل رسید.

پژاک پسرم رسول را وادر کرده بود تا از خانواده ای خود اخاذی و باج گیری نماید و این اوج نامردی است.

انتهای پیام/