دسترنج کشاورزان را دلال‌ها و واسطه‌ها استفاده می‌کنند / راه اندازی صنایع تبدیلی در آذربایجان غربی مغفول مانده

دسترنج کشاورزان را دلال‌ها و واسطه‌ها استفاده می‌کنند / راه اندازی صنایع تبدیلی در آذربایجان غربی مغفول مانده

 

یحیی عماری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای ارومیه، اظهار داشت: متاسفانه مسئولان و دست‌اندکاران و مقامات اجرایی آن طور که در شان مردم ماست به آنها خدمت نمی‌کنند و در زمینه‌های مختلف اعم از صنعت، کشاورزی، فرهنگ و … مشکلات عدیده‌ای وجود دارد.

وی ضمن ابراز تاسف از وضع درآمدی مردم در طول شش سال اخیر ادامه داد: این طور به نظر می‌رسد که نه دشمن خارجی، بلکه دست‌هایی در داخل کشور و پشت پرده وجود دارد که می‌خواهد به لحاظ معیشتی به قدری مردم را در تنگنا قرار دهد که رو در روی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گیرند.

این فعال سیاسی افزود: یکی از ضرورت های آذربایجان غربی راه‌اندازی صنایع تبدیلی است که متاسفانه مغفول مانده و از طرف دیگر حاصل دسترنج کشاورزان را دلال‌ها و واسطه‌ها استفاده می‌کنند و فریاد آنها به جایی نمی‌رسد.

وی اولویت دیگر استان را توجه به احیای دریاچه ارومیه دانست و ضمن ابراز تاسف از وضعیت فعلی آن گفت: ستاد احیای دریاچه تاکنون هیچ گونه  تاثیری در نجات آن نداشته است به طور که حتی وقوع طوفان‌های نمک را هم در روزهای اخیر در استان شاهد بودیم که این موضوع در بهداشت و سلامت مردم تاثیر منفی دارد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی آذربایجان غربی در بخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به انتخاب استاندار جدید، گفت: شنیده‌ها حاکی از این است که بدون مشورت با رجال سیاسی، مدیران کارکشته و چهره‌های دلسوز استان این انتصاب صورت گرفته است در حالی که انتظار می‌رفت چنین روندی در انتخاب استاندار طی می‌شد.

انتهای پیام/