بهادری نماینده چه کسی است؟!

بهادری نماینده چه کسی است؟!

هادی بهادری، نماینده همسو با دولت اخیرا از امضای نامه تذکر به روحانی در حمایت از دریاچه ارومیه امتناع کرده است. این در حالی است که احیای دریاچه یکی از محوری ترین شعارهای وی در دوران انتخابات بوده است.

این در حالی است که مهر ماه گذشته بهادری به همراه سه تن از نمایندگان دیگر استان نامه ای را خطاب به روحانی در حمایت یکی از سران فتنه امضا کرد.

در مقابل، نماینده ولی فقیه در خطبه های نماز جمعه ۲۱ مهر اعلام کرد نمایندگان مجلس بخاطر حمایت از فتنه گران عذرخواهی کنند و تمام همّ و غمّ نماینده مجلس باید رسیدگی به مشکلات مردم باشد نه سیاسی کاری و حمایت از فتنه گران.

اما بهادری در گفت و گو با ندای ارومیه از پاسخ صریح به سوال ندای ارومیه طفره رفت و حاضر به عذرخواهی نشد. (آدرس خبر https://nedayeurmia.ir/?p=263262 )

حال بهادری در شرایطی حاضر به امضای نامه به روحانی در حمایت از دریاچه ارومیه نشده است که حدود ۱۵۰ نماینده این نامه را امضا کرده اند و همگی با سلایق و گرایش های مختلف بر روی ضرورت صورت گرفتن اقدامی عملی برای نجات آن متفق القول هستند.

بدون شک با اتخاذ چنین رویکردی در حافظه مردم آذربایجان غربی ثبت خواهد شد که در این وانفسای محرومیت استان، در حالی که بیکاری و رکود و تعطیلی صنایع مردم را به ستوه آورده و کشاورزان محصولات خود را در کنار جاده ها رها کرده اند و تصاویری از بریدن درختان باغات به دلیل فروش نرفتن محصولات یکی پس از دیگری منتشر می شود و تنها ۳ درصد از مساحت دریاچه ارومیه باقی مانده، بهادری حاضر به امضای نامه تذکر به روحانی برای حمایت دریاچه ارومیه نشد اما نامه ای را در حمایت یکی از سران فتنه امضا کرد!

 

پی.نوشت۱: بهادری چندی پیش گفته بود اگر مردم بخواهند حاضر است پست وزارت نیرو را بپذیرد!

پ.ن۲: بهادری پیش تر هم در حالی که استیضاح وزیر راه پس از سانحه قطار تبریز – مشهد به مطالبه عمومی مردم آذربایجان تبدیل شده بود، با این اقدام مخالفت کرد.

پ.ن۳: احیای دریاچه ارومیه، اشتغالزایی، بهبود صنعت و نجات کشاورزی اصلی ترین شعارهای انتخاباتی بهادری بودند.