شهدا با خون خود پایبندی شان به آرمان های انقلاب را امضا کردند / عظمت و اقتدار امروز کشور به برکت خون شهداست

شهدا با خون خود پایبندی شان به آرمان های انقلاب را امضا کردند / عظمت و اقتدار امروز کشور به برکت خون شهداست

به گزارش ندای ارومیه، سرهنگ کریم علینژاد، امشب در یادواره شهدای بخش مرکزی شهرستان ارومیه که در محل مصلی این شهر برگزار شد اظهار داشت: یقینا یکی از مهمترین عواملی که می تواند ملت بزرگ ایران اسلامی را سرپا نگه دارد و در آن ها شور و شوق انقلابی به وجود بیاورد یاد شهدای بزرگوار است. لذا باید چنین جمع ها و چنین مجالسی را بی نهایت قدر بدانیم.

وی تصریح کرد: سربلندی و عزتی که امروز ملت شریفمان در میان ملت های جهان پیدا کرده و این عظمت و اقتدار، به برکت خون همین شهدای بزرگوار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه افزود: جوانان مومن و فداکاری که آگاهانه راه امام حسین (ع) را انتخاب کردند و برای دفاع از اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی در برابر متجاوزین به این آب و خاک قرار گرفتند.

وی ابراز داشت: اگر دیروز باکری ها، امینی ها، ورزمزیارها و هزاران شهید سرافراز دیگر برای ایران اسلامی عزت آفریدند، امروز  قاسم پورها،شجاعی ها، نقشی قره باغ ها، شبان ها و باقری ها  با الگو قرار دادن راه آن شهدای بزرگوار و امام شهدا و قدم برداشتن در مسیر ولایت و سربازی امام خامنه ای (مد ظله العالی) برای این کشور و ملت اسباب عزت دو چندان شده اند.

سرهنگ علینژاد در ادامه گفت: وظیفه ما امروز در قبال این شهدا بسیار سنگین است. شهدای بزرگوار در وصایای خود، دفاغ از اسلام و انقلاب و حضور در صحنه های نبرد حق علیه باطل و تبعیا از ولایت فقیه را به صورت ویژه مورد تاکید قرار داده اند و پایبندی خود را به این آرمان ها با خون مطهرشان امضا کردند.

وی افزود: اکنون بر ماست که ادامه این مسیر الهی را با تمام توان و با قدرت طی کنیم و در این راه با هر آن چه که در توان داریم گام برداریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، علی رغم شکست های پی در پی از روز پیروزی این انقلاب شکوهمند تا کنون، دست از توطئه و دسیسه چینی علیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و این ملت برنداشته اند و برنخواهند داشت.

وی تصریح کرد: هر کسی خود را در برابر خون شهدا مسئول می داند باید ماهیت دشمنان را به خوبی شناخته، صحنه درگیری را تشخیص داده و از شیوه ها و راهکارهای مورد استفاده دشمنان آگاه باشد.

سرهنگ علینژاد افزود: طبق فرمایش فرمانده کل قوا، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی سه هدف کوتاه مدت، میان مدت، و بلند مدت انتخاب کرده اند و می خواهند در وهله نخست امنیت، سپس اقتصاد و معیشت مردم و پس از آن اصل نظام را هدف قرار دهند.

وی ابراز داشت: البته خدا را شاکریم که دشمنان ما را از احمق ها قرارداد؛  یاوه گویی های اخیر رئیس جمهور آمریکا به لطف خداوند متعال سبب شد تا بار دیگر وحدت و انسجام ملت انقلابی ایران و عشق و علاقه این ملت به رهبری و نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی و سپاه سرافراز و قهرمان به جهانیان نشان داده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه خاطرنشان کرد: ان شاالله که همه ما توفیق این را داشته باشیم که با الگو قرار دادن شهدای عظیم الشان و با حرکت در خط امامین انقلاب بتوانیم گام های موثری را در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و در نهایت ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) برداریم.