ملتی که به امامش لبیک گفت هیچگاه شکست نمی خورد / یقین داشته باشیم که آینده ای بسیار روشن تر از گذشته در انتظار ماست

ملتی که به امامش لبیک گفت هیچگاه شکست نمی خورد / یقین داشته باشیم که آینده ای بسیار روشن تر از گذشته در انتظار ماست

به گزارش ندای ارومیه، سردار عابدین خرّم امشب در یادواره شهدای بخش مرکزی شهرستان ارومیه که در محل مصلی این شهر برگزار شد اظهار داشت: مسیر شهدا، مسیری نورانی است و بر همه ما وظیفه است در زندگی این بزرگواران تامل کرده و با سیره آنان آشنا شویم.

وی افزود: شهدا در زمان خود جزو بهترین های جامعه بودند اما جانفشانی در راه حق تعالی و شهادت را به این امکانات دنیایی ترجیح دادند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تصریح کرد: کسی که اسیر هوای نفس و دنیا باشد نمی تواند در این راه قدم بگذارد و اگر در این مسیر قدم گذاشته باشد نیز دچار انحراف خواهد شد، فلذا انتخاب این راه باید با معرفت و باوری عمیق صورت پذیرد.

وی ابراز داشت: ملت ایران اسلامی بسیار وفادارتر از مردم صدر اسلام هستند از این رو به هیچ دشمنی به‌ویژه دولت‌های آمریکا و اسرائیل اجازه نمی‌دهند به کشورمان سلطه پیدا کنند و دین مبین اسلام را خدشه‌دار کنند و این راه هر روز باصلابت‌تر می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اگر خواستار ادامه راه شهدا، نورافشانی و پرتوافکنی در این راه باید نخست راه شهدا که همان راه امام حسین (ع) و دیگر ائمه (ع) است را بشناسیم و درس زندگی خود را از این راه فرابگیریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید بیش از هر زمان دیگری زمان‌شناس باشیم و بتوانیم با بصیرت و آگاهی خود دشمنان خود را بشناسیم و باید موقعیت خود را به خوبی ارزیابی کنیم تا در تشخیص دوست و دشمن خود دچار هیچ اشتباهی نشویم.

سردار خرّم با اشاره به سومین رمز ماندگاری شهدا بیان کرد: انسان بعد از این که راه شهدا را شناخت و مسیر خود را انتخاب کرد باید خو را بشناسد چراکه وقتی انسان خود را برای ایثار کردن انتخاب می‌کند باید از هواهای نفسانی دوری کند و از امیال شخصی بگذرد.

وی تصریح کرد: امروز باید تا آخرین نفرات دشمن پایش کرد چراکه این مهم می‌تواند سبب پیروزی شود و امروز نقش شهدای مدافع حرم ضمن مدافع حرم بودن مدافع اساس اسلام هستند و از باور، بنیان و شرف انسانیت دفاع می‌کنند و در مقابل جبهه باطل ایثار می‌کنند.

وی ضمن بیان این که باید یقین داشته باشیم آینده ای روشن تر از گذشته در انتظار ماست، اظهار داشت: ملتی که از نهیب دشمنان بهراسد ملتی ضعیف و بدبخت می شود اما ملتی که به امام خود لبیک بگوید هیچگاه شکست نخواهد خورد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: جوانان تأثیر بسیاری در دفاع دارند به‌صورتی که بیش از ۷۰ درصد شهدای هشت سال دفاع مقدس را جوانان تشکیل می‌دادند و جوانانی که امروز از مرزوبوم ما دفاع می‌کنند به سبب آموزه‌های دینی و رهبری هستند.

وی تصریح کرد: جوانان ایران اسلامی چهار دهه است که در راه شهدا گام برمی‌دارند و این موضوع حسرتی بر دل دشمنان گذاشته است که نمی‌توانند بر ما سلطه پیدا کنند.

سردار خرّم ضمن بیان این که امام علی (ع) می فرمایند نگذارید دشمن به لب مرز خانه‌های شما برسد که آن‌گاه ذلیل خواهید شد و ضربه خواهید خورد، خاطرنشان کرد: امروز اگر فداکاری های همین جوانان مدافع حرم نبود، به جای سوریه باید در ایران با دشمنان می جنگیدیم.

انتهای پیام/