روحانی پس از ۴ سال به خط اصولگراها آمد / پس از برجام هیچ گشایشی صورت نگرفته است

روحانی پس از ۴ سال به خط اصولگراها آمد / پس از برجام هیچ گشایشی صورت نگرفته است

نادر قاضی پور در گفت و گو با ندای ارومیه با اشاره به ادعاهای اخیر ترامپ اظهار کرد: یاوه گویی های اخیر ترامپ، عشق و علاقه مردم ایران به خلیج فارس، محل عروج شهید باکری، قلب تپنده آذربایجان را در دل ها زنده کرد.

وی تصریح کرد: اظهارات ترامپ بار دیگر تمام گروه ها و جریان های سیاسی کشور را با مواضع رهبر معظم انقلاب همسو کرد و باعث شد عزیز بودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دل مردم ایران بار دیگر به تمام جهانیان نشان داده شود.

نماینده مردم ارومیه در خانه ملت در ادامه گفت: خوشبختانه جناب روحانی هم پس از ۴ سال به خط اصولگراها آمد و قابل اعتماد نبودن آمریکا را اقرار کرد.

وی با اشاره به عدم پایبندی آمریکا به برجام ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب از همان روز نخست فرموده بودند که به مذاکره با آمریکا خوش بین نیستم و ما امروز می بینیم که آمریکا به وعده های خود عمل نکرد و پس از برجام نیز تحریم های بسیاری را علیه شخصیت های حقیقی و حقوقی وضع کرد.

وی افزود: عده ای می گفتند پس از برجام تحریم ها همگی رفع می شود و گشایش های بانکی صورت می گیرد که هیچ کدام از این اقدامات صورت نگرفت.

قاضی پور خاطرنشان کرد: امروز تمام دنیا و دولت های شرق و غرب دریافتند که تنها کسی که توانست داعش را شکست دهد و می تواند ثبات را در این منطقه حاکم کند نظام مقدس جمهوری اسلامی و قهرمانانی چون سردار سلیمانی هاست.

انتهای پیام/