اجرای ۱۵۰ برنامه همزمان با هفته ملی کودک در آذربایجان غربی

اجرای ۱۵۰ برنامه همزمان با هفته ملی کودک در آذربایجان غربی

 به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، جواد زاهدی بعد از ظهر امروز در آئین دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: ۱۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته ملی کودک با رویکرد عاشورایی در سراسر استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها در دو بخش درباره کودکان و برای کودکان قابل تقسیم است، ادامه داد: برگزاری نشست‌ تخصصی با اولیاء تربیتی و والدین در مراکز مختلف، برپایی خیمه نذر کتاب و … از برنامه‌های اجرایی پیش‌بینی شده در مورد کودکان است.

این مسئول برگزاری جلسات دیدار کودکان با مسئولان اجتماعی، فرهنگی و سیاسی استان، حضور مربیان در مدارس استثنایی، برگزاری خیمه‌های قصه‌گویی، معرفی کتاب‌های عاشورایی، عیادت از کودکان بیمار، برگزاری کارگاه‌های نقاشی، برگزاری خیمه معرفی آداب و رسوم اسلامی، برگزاری مسابقات مختلف، برگزاری خیمه‌های خوش‌نویسی، ادبی و کاردستی، برگزاری نشست با موضوع « نرم‌افزارهای مفید و کاربردی» مهم‌ترین برنامه‌هایی برشمرد که برای کودکان در نظر گرفته شده است.

زاهدی برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی و سفال با عنوان«میراث شهرمن»، ایجاد خیمه کتابستان با هدف اهدا کتاب به کودکان روستایی و مناطق کم برخوردار و … برنامه‌های دیگری برشمرد که برای این ایام در نظر گرفته شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ۲۳ مرکز ثابت و ۷ کتابخانه سیار واقع در مناطق مختلف آذربایجان غربی مجری برنامه‌های متنوع با رویکرد عاشورایی هستند.

وی اظهار داشت: برنامه‌های هفته ملی کودک هم‌زمان با سراسر کشور ۱۵ تا ۲۱ مهر در استان آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود که امید است مورد استقبال جامعه هدف قرار گیرد.

انتهای پیام/