انهدام حرفه ای ترین باند تگدی گری پژاک در استان آذربایجان غربی

انهدام حرفه ای ترین باند تگدی گری پژاک در استان آذربایجان غربی

انجمن بی تاوان به نقل از منابع آگاه امنیتی نوشت، گروه های تروریستی در سرتاسر جهان برای بقای خود از منابع مالی مختلفی استفاده می کنند. این منابع مالی عمدتا از طریق شیوه های غیر قانونی بوده و همراه با ارتکاب جرایم به صورت سازمان یافته می باشد. گروه های تروریستی پ ک ک و پژاک در ایران  به فعالیت مشغول اند، همواره با اقدامات جنایتکارانه خود باعث ایجاد ناآرامی و سلب آسایش شهروندان شده اند.

این گروه ها با دزدی های مسلحانه، اخاذی، قاچاق (انسان، پول، کالا، مواد مخدر و مشروبات الکلی و …)، کلاهبرداری واختلاس و … به درآمدهای کلانی دست یافته و توانسته اند به فعالیت های ضد انسانی خود ادامه دهند. یکی از شیوه های کسب درآمد این گروه ها، ایجاد باندهای گدایی حرفه ای در سطح شهرهای بزرگ همچون اورمیه است.

بنا به گزارش منابع آگاه امنیتی در ارçمیه ،یک باند گدایی حرفه ای متشکل از کودکان کُرد و سالخوردگان با تگدی گری توانستند در چند سال اخیر منابع مالی عظیمی در اختیار تروریست های پ ک ک و پژاک قرار دهند.

این باند کاملا حرفه ای توسط نیروهای امنیتی شناسایی و متلاشی گردید. بنا به گفته این منبع آگاه امنیتی ، پیش تر برخی از عناصر تسلیمی از برنامه های پژاک و پ ک ک مبنی بر فعالیت باندهای تگدی گری در  کلان شهرهای ایران خبر داده بودند.

انتهای پیام/