بخش نخست مسابقات سراسری قرآن کریم به کار خود پایان داد

بخش نخست مسابقات سراسری قرآن کریم به کار خود پایان داد

به گزارش ندای ارومیه، اختتامیه بخش نخست چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، در رشته های مدیحه سرایی، دعا خوانی، اذان و معارف برگزار شد.

این مراسم با حضور نخبگان قرآنی از سراسر کشور، معاونین و مسئولین سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، مدیرکل و مسئولین اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در محل حسینیه ثارالله(ع) ارومیه برگزار شد.

در این مراسم، از برترین نفرات رشته های اذان، مدیحه سرایی، دعاخوانی و معارف با اهدای لوح سپاس و تندیس های زرین مسابقات تجلیل به عمل آمد.

نفرات برتر در رشته تفسیر شامل آقایان «سعید امینانی» از استان قم و «علی محمودی» به طور مشترک به عنوان نفر اول، «سید مجتبی جلیل زاده» از خراسان رضوی به عنوان رتبه دوم، «صاحب شریفی» از خوزستان به عنوان نفر برگزیده سوم و «حسین محمودی» به عنوان نفر چهارم بودند.

در رشته حفظ و معارف احادیث نیز به ترتیب آقایان «سید رضا کاظمی»، «سید محسن روحانی»، «مهدی حکیمی راد»، «سید محمد مجتبی صفایی» و «حسن فرخی مقدم» رتبه های اول تا پنجم را کسب کردند.

در بخش همخوانی و مدیحه سرایی نیز، گروه های «میعاد»، «آل یاسین»، «العباد» و «مصباح الهدی» همگی از استان خوزستان رتبه های اول تا چهارم را کسب کردند و گروه «تسنیم» از آذربایجان غربی توانست رتبه پنجم را به دست آورد.

همچنین در این بخش گروه تواشیح و همخوانی «بصائر» یزد به عنوان گروه شایسته تقدیر معرفی شد.

در رشته اذاان هم «محمدحسن توفیق زاده» از فارس اول شد، «مرتضی معصومی زاده» مقام دوم را به دست آورد، اکبر قنبرزاده» جایگاه سوم را از آن خود کرد و «رضا سلیمی» و «وحید باقرنژاد» نیز رتبه های چهارم و پنجم را به دست آوردند.

«حسین یزدان پناه» از استان قم، «سجاد براتی» از چهارمحال و بختیاری، «عمار قلی پور» از آذربایجان غربی، «مهدی خطیب» از استان البرز و «سید مصطفی موسوی» از بوشهر نیز در رشته اذان رتبه های برتر را کسب کردند.

انتهای پیام/