توضیح و عذرخواهی ندای ارومیه بخاطر یک کاریکاتور

توضیح و عذرخواهی ندای ارومیه بخاطر یک کاریکاتور

پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه، تصویر کاریکاتور اهدایی به شهردار ارومیه در حاشیه هشتمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان غربی را از اخبار خود حذف کرد.

این در حالی است که قبل از انتشار این کاریکاتور شهردار ارومیه موافقت خود را با انتشار آن اعلام کرده بود اما سپس در پی اعلام این که به هنگام اهدای اثر مذکور متوجه جمله نوشته شده روی آن نشده بود، پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه ضمن عذرخواهی از وی و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اقدام به حذف کاریکاتور از خبرهای خود کرد.

نکته قابل تأکید این است که هیچ قصد سوئی در انتشار کاریکاتور مذکور وجود نداشت و به همین جهت برای رفع سوءتفاهمات پس از اولین اعلام رسمی و مستقیم به این پایگاه خبری تحلیلی اثر مذکور اصلاح و سپس با درخواست شهرداری ارومیه به طور کامل حذف گردید.

اما قابل تامل، رفتار مشتی رسانه مجیزگوی قلم فروش است که در پی انتشار این کاریکاتور، اتهامات و توهین های متعددی را متوجه پایگاه خبری ندای ارومیه کردند، اما چون این رسانه مردمی به منابع عظیم قدرت و ثروت متصل نیست کسی آنان را وادار به عذرخواهی نمی کند و چشم ها بر بی اخلاقی های قلم فروشان مذکور بسته می شود.

در انتها همگان را به انصاف دعوت کرده و قضاوت را به مردم واگذار می کنیم.