درمانگاه تخصصی خیریه در حاشیه شهر ارومیه احداث می شود

درمانگاه تخصصی خیریه در حاشیه شهر ارومیه احداث می شود

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی گفت: دانشجویان بسیجی افتخار دارند که به انتظار ۲۰ ساله مردم برای داشتن یک مرکز درمانی در حاشیه شهر ارومیه پایان دهند.

به گزارش ندای ارومیه، دکتر میرکاظم یکانی عصر امروز در مراسم کلنگ زنی درمانگاه تخصصی خیریه در حاشیه شهر ارومیه، گفت: کمک رسانی به زندگی مردم مناطق روستایی و محروم و تلاش برای رفع نیازمندی‌های محرومان از جمله دستاوردهای برگزاری این دوره از اردوهای جهادی است.

وی افزود: بسیج در کنار سایر نهادهای انقلابی همواره در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری پیرامون مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی پیشگام بوده و در هر میدانی که احساس کند کشور بدان نیاز دارد با جدیت کامل ورود پیدا می کند.

یکانی تصریح کرد: جهادگران در میدان جهاد فی سبیل الله جان و دل خود را آماده خدمت می کنند و علاوه بر خود سازی و آشنایی با کیفیت زندگی در مناطق محروم ارومیه نوعی دلبستگی بین محرومان و نظام اسلامی ایجاد می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی تصریح کرد: جهادگران انقلابی  فعالیت‌هایی که خلاء انجام آن ها در جامعه وجود دارد را انجام می‌دهند و به دور از هرگونه فعالیت سیاسی سعی در خدمت‌رسانی به مردم محروم جامعه را دارند.

وی با اشاره به اینکه هر ماموریتی به بسیجیان واگذار شده با تکلیف محوری به نحو شایسته به سرانجام رسیده است، ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس، سازندگی، مقابله با تهاجم فرهنگی و هر ماموریت دیگری که به بسیج قهرمان واگذار شده با سربلندی به سرانجام رسیده و بسیج این را افتخاری بزرگ برای خود می داند.

یکانی در ادامه ابراز داشت: هدف اصلی از ساخت درمانگاه تخصصی خیریه در حاشیه شهر ارومیه خدمت رسانی به مردم است و سود حاصل از فعالیت این درمانگاه صرف ایجاد شغل برای جوانان همین منطقه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جا دارد از همکاری مسئولین استانی و بنیاد برکت که از نظر کمک مالی در راه‌اندازی این مجموعه درمانی ما را یاری کردند قدردانی کنم.

انتهای پیام/