رئیس جمهور از ظرفیت‌ مدیران آذری در کابینه جدید استفاده کند

رئیس جمهور از ظرفیت‌ مدیران آذری در کابینه جدید استفاده کند

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: این حق ما است که آقای روحانی از ظرفیت‌ مدیران آذربایجان غربی و شرقی در کابینه جدید استفاده کند چراکه مردم این خطه از کشور هرماه برای حفظ کیان ایران اسلامی شهید تقدیم انقلاب کرده اند.

به گزارش ندای ارومیه، روح‌الله حضرت‌پور در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی که ظهر امروز در سالن شهید عطایی استانداری برگزار شد با ابراز تاسف از عقب ماندگی‌های این استان با وجود گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی اظهار کرد: انتظار داریم در دولت جدید آقای روحانی مشکلات آذربایجان غربی حل شده و از محرومیت‌های آن کاسته شود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: انتظار داریم از تمامی کارگران حمایت ویژه‌ای داشته باشید و شما که وزیر کارگر‌ها هستید از تشکل‌های کارگری حمایت کنید تا حداقل توانسته باشیم که یک درصد از زحمات کارگران را جبران کنیم.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی باید بعد از برجام در زمینه جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی قدم برمی‌داشت و در این رابطه انتظار می‌رود دولت جدید بسترهای لازم را فراهم کند و اقدامات قابل قبول تری در این زمینه انجام دهد.

حضرت‌پور در رابطه با لزوم رفع محرومیت از شهرستان‌های آذربایجان غربی گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساسی قولی که در رابطه با سرمایه گذاری شرکت‌های شستا در آذربایجان غربی داده بود ورود این شرکت‌ها برای سرمایه گذاری در استان ما که حدود ۲۶۴ شرکت هستند را تسهیل کند تا به نحوی به اشتغال‌زایی در مناطق محروم آذربایجان غربی کمکی کرده باشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این حق ماست که در دولت جدید از ظرفیت‌های‌های مدیریتی  آذربایجان آدر تشکیل کابینه استفاده شود چرا که هر هفته و هرماه برای حفظ امنیت این کشور و دفاع از مرزهای ایران اسلامی شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی می‌کنیم.

وی افزود: آقای ربیعی انتظار ما از شما این است که اگر افتخار می‌کنید اهل آذربایجان و ترک‌زبان هستید توجه ویژه‌ای به استان محروم آذربایجان غربی و اشتغال جوانان این مرز و بوم نیز داشته باشید.

انتهای پیام/