تحریم های جدید آمریکا امری غیرمنتظره نیست / آمریکا آرزو دارد ایران از بین برود

تحریم های جدید آمریکا امری غیرمنتظره نیست / آمریکا آرزو دارد ایران از بین برود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم های جدید آمریکا امری غیرمنتظره نیست و ما این رفتار آمریکایی ها عادت کرده ایم.

هادی بهادری در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه اظهار کرد: تحریم های جدید آمریکا و دشمنی های این کشور با جمهوری اسلامی ایران امری عجیب و غیرمنتظره نیست و تازگی ندارد.

وی تصریح کرد: آمریکایی ها از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با ما سر ناسازگاری دارد و منافعش بخاطر وجود جمهوری اسلامی به خطر افتاده است فلذا طبیعی است که می خواهد به هر قیمتی ایران را با مشکل مواجه کند.

نماینده مردم ارومیه در خانه ملت افزود: آمریکا آرزو دارد ایران از بین برود و هیچ ابایی از نشان دادن صریح این موضوع ندارد.

وی ابراز داشت: آمریکا نمی تواند تحمل کند که کشوری با تفکری غیر غربی پدیدار شود و مدتی طولانی خود را در جهان حفظ کند همانطور که می بینیم ترکیه و عربستان برای حفظ خود از عقاید و ماهیت اسلامی خود دور شده اند اما جمهوری اسلامی ایران این قدرت را دارد که ضمن حفظ تعامل با جهان، گفتمان انقلاب اسلامی را هم حفظ نمایند.

بهادری خاطرنشان کرد: ما در حال جنگ دیپلماتیک با آمریکا هستیم و به عقدی من آمریکایی ها تمام تلاش خود را می کنند تا برجام شکست بخورد اما از آنجایی که برجام توافقی صرفا دو جانبه بین ایران و آمریکا نیست موفق به تحقق این هدف خود نخواهند شد.

انتهای پیام/