مسابقات اسکواش قهرمانی مردان کشور در ارومیه برگزار می شود

مسابقات اسکواش قهرمانی مردان کشور در ارومیه برگزار می شود

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان غربی گفت: مسابقات اسکواش قهرمانی مردان کشور، جام شهید باکری در ارومیه برگزار می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه، سلمان فرضعلی پور عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات اسکواش قهرمانی مردان کشور جام شهید باکری در ارومیه اظهار داشت: این مسابقات برای سومین سال پیاپی، از سوم تا ششم مرداد ماه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: از ویژگی های مسابقات اسکواش قهرمانی کشور این است که در فدراسیون جهانی”نشنال کلوز”به نام شهید باکری و ارومیه به ثبت رسیده است.
رئیس هیئت اسکواش آذربایجان غربی با بیان اینکه این مسابقات با شرکت ۸۰ نفر اسکواش‌باز برگزار می شود گفت: بازیکنان از روز دو مرداد ماه وارد ارومیه شده و امید است که با توجه به فضا و سالن مناسب اسکواش، بهترین میزبانی را از آن خود کنیم.

وی به ظرفیت های مطلوب رشته ورزشی اسکواش بانوان استان اشاره کرده و تصریح کرد: در سالیان گذشته بانوان اسکواش باز کشورمان درخشش مطلوبی در مسابقات داشته و سال گذشته نیز ارومیه میزبان مسابقات دختران ۱۳ و ۱۵ سال بوده و امسال نیز هیئت اسکواش استان برای میزبانی این مسابقات اعلام آمادگی می کند.

فرضعلی پور با تاکید به اینکه هدف از میزبانی مسابقات اسکواش قهرمانی کشور، توسعه این رشته ورزشی و شناسایی آن در بین مردم است بیان کرد: با توجه به اینکه از سه سال گذشته رشته اسکواش در استان آغاز به فعالیت کرده، امید است که میزبانی این رقابت ها سبب بازآموزی اسکواش بازان آذربایجان غربی شود.

وی افزود: بی شک میزبانی مسابقات کشوری سبب ارتقاء سطح بازیکنان استان شده تا جایی که هم اکنون آذربایجان غربی جزو چهار-پنج استان برتر کشور است.

انتهای پیام/