رزمایش الی بیت المقدس جلوه ای از اقتدار و عظمت نیروی قهرمان بسیج است

رزمایش الی بیت المقدس جلوه ای از اقتدار و عظمت نیروی قهرمان بسیج است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: رزمایش الی بیت المقدس جلوه ای از اقتدار و عظمت نیروی قهرمان بسیج است.

سرهنگ کریم علی نژاد، در مراسم صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس ارومیه، اظهار کرد: رزمایش الی بیت المقدس جلوه اقتدار و عظمت نیروی قهرمان بسیج و عزم راسخ آن در دفاع از کیان انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز بسیجیان بار دیگر به صحنه آمده اند تا با روح بلند امام خمینی (ره) و شهدای والامقام این مرز و بوم و همچنین بزرگ پرچمدار انقلاب اسلامی، فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) تجدید میثاق کرده و آمادگی کامل خود را جهت صیانت از ارزش ها و آرمان های والای انقلاب اسلامی اعلام کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تصریح کرد: بسیج این قوای مردمی مومن مستحکم و استوار که حاضر است جان و مال خود را فدای هدف و آرمان های متعالی اش کند امروز به الگویی راهگشا برای امت اسلامی تبدیل شده و تمام کشورهای جهان، حسرت داشتن چنین نیرویی را می خورند.

سرهنگ علی نژاد در ادامه گفت: بسیجیان بصیر و ولایت مدار با تمام توان تمام دسیسه های بدخواهان انقلاب اسلامی را برای خدشه دار کردن امنیت ایران اسلامی ناکام خواهند گذاشت و با تداوم نقش آفرینی جهادی در تمام عرصه ها، همچون دوران دفاع مقدس قله های موفقیت و سعادت را یکی پس از دیگری فتح خواهند کرد.

وی ابراز داشت: قدرت بازدارنده ای که حضور پرشکوه و پایدار بسیجیان در تمام عرصه ها ایجاد کرده موجب ناامیدی و هراس دشمنان انقلاب شده است و رزمایش الی بیت المقدس جلوه ای از این شکوه و عظمت است.

وی افزود: این رزمایش دارای پیام های بسیاری است که یکی از اصلی ترین آن ها نشان دادن اقتدار و آمادگی همیشگی بسیجیان بصیر و ولایتمدار در برابر هر نوع تهدید کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت دشمنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تصریح کرد: دشمن از این اقتدار و آمادگی به شدت می ترسد و به همین دلیل است که از هیچ دسیسه ای برای تضعیف بنیه دفاعی جمهوری اسلامی ایران دریغ نمی کند. اگر می بینیم استکبار وجود کتب و آثار ارزشمند دفاع مقدس را بر نمی تابد و می خواهد جوانان و نسل اینده با این میراث بیگانه باشند در راستای همین توطئه برای تضعیف بنیه دفاعی کشور است. بنابراین یکی از ماموریت های مهم بسیج حفظ و تقویت مضاعف توانمندی های نظامی است.

وی در ادامه اظهار کرد: در همین راستا تقویت بنیه رزم و مردمی کردن دفاع پایان ناپذیر یکی از محوری ترین اهداف رزمایش الی بیت المقدس است.

سرهنگ علی نژاد افزود: یکی از ریشه های تداوم امنیت و ثبات مثال زدنی که امروز در کشور شاهدیم، در گرو انسجام هر چه بیشتر بسیج و نیروهای نظامی است.

وی ابراز داشت: در پایان جا دارد از سایر سازمان های امدادی و انتظامی شرکت کننده در این رزمایش که دوشادوش گردان های بسیج در صحنه حاضر شده اند تقدیر و تشکر به عمل بیاورم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه خاطرنشان کرد: ان شاالله به برکت همین مجاهدت ها به زودی شاهد آزادی بیت المقدس، نابودی رژیم غاصب صهیونیستی و از بین رفتن کامل بنیان کفر و نفاق در جهان باشیم.