یادمان شهیدان زین الدین ایستگاهی برای تجدید بیعت با شهداست/ نا امیدی ضدانقلاب از مردم سردشت

یادمان شهیدان زین الدین ایستگاهی برای تجدید بیعت با شهداست/ نا امیدی ضدانقلاب از مردم سردشت

معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان غربی در محل احداث یادمان شهیدان زین الدین گفت: لازم است همه همکاری کنند، ساخت این یادمان و مشکلات زیرساخت های آن هرچه سریعتر رفع شود تا باشد همچون نگینی در منطقه عمومی سردشت بدرخشد.
به گزارش ندای ارومیه، سرهنگ پاسدار جلیل وحیدی در گردهمایی زائران راهیان نور شمالغرب کشور در محل شهادت و احداث یادمان شهیدان زین الدین در روستای دارساوین سردشت اظهار کرد: جای بسی تشکر و تقدیر دارد که زائرانی از استان قم در آذربایجان غربی و شهرستان سردشت حاضر شده و به زیارت یادمان شهیدان زین الدین آمده اند.
وی افزود: زائران این استان طبق تجربه سالهای گذشته جزء منضبط ترین زائران بودند و ورود زائران از قم به آذربایجان غربی از رشد خوبی برخوردار بوده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: نسبت به سال گذشته با رشد ۲۰ درصدی ورود زائران راهیان نور به استان روبرو بوده ایم که از مناطق عملیاتی و یادمانهای شهدا بازدید کرده اند.
وحیدی عنوان کرد: در آذربایجان غربی ۷ یادمان برای زائران راهیان نور شمالغرب کشور وجود دارد که امسال تعداد ۲۲۵ هزار نفر از ۱۶ استان کشور در این یادمان ها حاضر و زائر شدند.
وی با اشاره به یادمان در حال احداث شهیدان مجید و مهدی زین الدین در نزدیکی روستای دارساوین سردشت ادامه داد: این یادمان در تاریخ ماندگار خواهد بود و سالیان طولانی مردم ایران اسلامی خواهند آمد و دارساوین به زیارتگاه عاشقان تبدیل و این یادمان محلی است که مرکز ثقل یادمانهای شهدای آذربایجان غربی خواهد بود.
معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: لازم است همه همکاری کنند که تا ساخت این یادمان و مشکلات زیرساخت های آن هرچه سریعتر رفع شود تا باشد همچون نگینی در منطقه عمومی سردشت بدرخشد و قطعاً هم اینطور است.
انتهای پیام/