محرومیت زدایی و خدمت به مردم جهاد در راه خدا محسوب می شود

محرومیت زدایی و خدمت به مردم جهاد در راه خدا محسوب می شود

به گزارش ندای ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سرائی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی با عنوان رسم هجرت که با حضور جمعی از جهادگران بسیجی در محل سالن اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس ارومیه برگزار شد اردوهای جهادی را به معنای حضور و تلاش و زمینه ساز تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: البته اردوهای جهادی صرفا کار عمرانی نیست بلکه کار فرهنگی و اثر گذار و احیای جامعه اسلامی می باشد.

وی با تاکید به استمرار کار فرهنگی در جامعه اظهار داشت: روایت از معصومین(ع) است که اگر کسی محرومی را شاد نماید ثواب و پاداش بسیاری در نزد خداوند متعال دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، گفت: بنابراین جهادگران بسیجی با رفع محرومیت زدایی از مناطق محروم سیره ائمه (ع) و شهدا را عملی نمودند.

وی شکل گیری اردوهای جهادی را از برکات انقلاب  و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت:اگر روزی جهاد در راه خدا بصورت مبارزه مسلحانه بود امروز جهاد در راه خدا یعنی حضور در کنار مردم و تلاش برای رفع محرومیت است.

حجت الاسلام سرائی به حمله موشکی اخیر سپاه به مواضع داعش نیز اشاره کرد و افزود: اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی مدیون تفکر بسیجی و حضور آنان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/