اردوهای جهادی بهترین بستر برای تربیت مدیران انقلابی است/ پیوست فرهنگی در اجرای پروژه های جهادی فراموش نشود

اردوهای جهادی بهترین بستر برای تربیت مدیران انقلابی است/ پیوست فرهنگی در اجرای پروژه های جهادی فراموش نشود

به گزارش ندای ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی با عنوان رسم هجرت که با حضور جمعی از جهادگران بسیجی در محل سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برگزار شد، گفت: اردوهای جهادی حرکتی زیبا در راستای خدمت رسانی به محرومین است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزاری اردوهای جهادی را براساس تدابیر مقام معظم رهبری و با هدف اشاعه فرهنگ خدمات‌رسانی به محرومان عنوان کرد و افزود: یکی از شعارهای محوری انقلاب نیز از همان ابتدا سازندگی در کشور در ابعاد مختلف و رفع محرومیت از چهره کشور بود و هم اکنون نیز ادامه دارد.

سردار خرّم اردوهای جهادی را بهترین بستر برای تربیت مدیران انقلابی دانست و افزود: امروز افتخار می کنیم که جوانان ما برای انجام فعالیت های عمرانی و فرهنگی عازم مناطق دور دست و محروم می شوند تا فرهنگ انقلابی گری را در جامعه رواج دهند و این کار بسیار با ارزشی است.

وی اذعان کرد: وقتی یک جوان بسیجی به روستاها و مناطق دوردست می رود باعث انتقال ارزش ها و فرهنگ ها می شود.

فرمانده سپاه شهدای استان در ادامه گفت: ارزش کار جهادی با هیچ قیمت مادی قابل مقایسه نیست و جهادگران بسیجی در حال انتقال پیام رهبری و انقلاب و سادگی روستا به شهر و تقویت تعامل مردمی و حس نوع دوستی هستند.

وی افزود: اردوهای جهادی حرکت بسیار خوبی است و قریب به دودهه از آغاز آن می گذرد ولی لازم است تا جایگاه آن در کشور محفوظ تر مانده و مورد توجه مسولان و مدیران باشد.

وی اظهار داشت: اما تا زمانی که مدیران در اتاق های کولردار و صندلی های راحت باشند نمی توانند ادعای خدمت داشته باشند .

فرمانده سپاه شهدای استان ضمن بیان این که کار جوانان در اردوهای جهادی و مناطق محروم به یک ارزش و فرهنگ تبدیل شده راهبرد انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: بسیجیان جهادگر توجه داشته باشند که پیوست فرهنگی در اجرای پروژه های عمرانی و اقتصادی را فراموش ننمایند چراکه اثرات فرهنگی باعث ماندگاری این تلاش ها می شود.

انتهای پیام/