هرگونه توهین به مسئولین نظام محکوم و غیرقابل بخشش است/ مدیران به مقوله مباحث قرآنی توجه بیشتری داشته باشند

هرگونه توهین به مسئولین نظام محکوم و غیرقابل بخشش است/ مدیران به مقوله مباحث قرآنی توجه بیشتری داشته باشند

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز عید فطر که با حضور پرشور مردم مومن در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: روز عید فطر از سوی خداوند به عنوان روز عید انتخاب شده چراکه مسلمانان پس از یک ماه بندگی خدا وارد ماهی مبارک می شوند و پس از این بندگی زمینه برای بازگشت به سوی خداوند هموار است.

وی افزود: باید مراقب باشیم تا معارف ومکارم کسب شده در ماه رمضان در ایام بعدی نیز ماندگار شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه، در بخش دیگری از خطبه نماز عید فطر، با اشاره به برخی حواشی موجود در راهپیمایی روز قدس تهران، گفت: توهین به مسئولین به هیچ وجه قابل قبول نیست. نباید اجازه دهیم خناسان در صفوف ملت تفرقه اندازند.

وی اضافه کرد: اتحاد مردم ایران مثال زدنی است و نباید خدشه دار شود. اینکه برخی با حرکات نامناسب و زننده در صدد ضربه به این اتحاد باشند محکوم بوده و قطعا مردم به آن توجهی نخواهند داشت.

حجت الاسلام قریشی، همچنین با تقدیر از برگزارکنندگان مراسمات جمع خوانی قرآن کریم در طول ماه رمضان و نیز تشکر از حضور پرشور مردم در این مراسمات، خطاب به مسئولانی که در این گونه مراسمات شرکت نمی کنند خاطرنشان کرد: از مسئولانی که در طول ماه رمضان حتی یک بار هم در جلسات قرآنی حاضر نشدند گلایه مندم و از آن ها تقاضا دارم به مسئله تلاوت قرآن اهمیت داده و توجه کنند.

وی تاکید کرد: در نظام اسلامی تمام مبانی خدمت از قرآن گرفته شده و به همین دلیل باید توجه بیشتری به این کتاب مقدس آن هم در ماه مبارک رمضان که ماه نزول قرآن است مبذول شود.

انتهای پیام/