عربستان بداند اگر ایران بخواهد این کشور را به عصر حجر بر می گرداند

عربستان بداند اگر ایران بخواهد این کشور را به عصر حجر بر می گرداند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: ادعای توسعه طلبانه از نیل تا فرات که از سوی رژیم صهیونیستی مطرح شده بود با پیاده‌سازی روز جهانی قدس از سوی امام ‌(ره) برای همیشه به گورستان سپرده شد.

به گزارشندای ارومیه حجتالاسلام‌ والسلمین سید مهدی قریشی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با تقدیر و تشکر از مردم این شهر به سبب حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: روز قدس از دو منظر برای ما اهمیت دارد و مقدس بودن مسجدالاقصی دلیل نخست است.

وی افزود: مسجدالاقصی دومین مسجد احداث شده بر روی کره زمین است و امروزه این مسجد در دست صهیونیست‌هاست و از این رو بر مسلمانان وظیفه است تا با این معضل ستیزه کنند تا آن را آزاد کرده و قبله نخست خود را از دست دشمنان اسلام که قلب کنونی مسلمانان است رهایی دهند و مسئله ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی نیز دومین موضوع مهم در این میان است.

قریشی بیان کرد: مبارزه با اشغالگری در دین اسلام بسیار اهمیت دارد و بنا به دستور دین اسلام و به سبب وظیفه شرعی باید در مقابل صهیونیست‌ها ایستادگی کنیم و هیچ صلح و دوستی نمی‌تواند بین مسلمانان و غاصبان، استعمارگران و کافران ایجاد شود و با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به اسم روز جهانی قدس از سوی امام خمینی (ره) اهمیت این کشور را می‌توانیم مشاهده کنیم و آموزه صریح دستور انقلاب اسلامی ایران است که در مقابل کافران ایستادگی کنیم و در این میان عده‌ای هستند که شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سر می‌دادند که مخالف صریح انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: عده ای بر این باورند که شعار دادن و راهپیمایی کردن هیچ ثمره‌ای ندارد در حالی که در اشتباه کامل به سر می‌برند و از مهم‌تریم اثرات این مهم می‌توان به زمین‌گیری رژیم صهیونیستی اشاره کرد چرا که ادعای از نیل تا فرات را داشت و با این شعارها توانسته‌ایم آنان را در رسیدن به این فکر ناشایست شکست دهیم و از اقدامات ننگین خود عقب کشیده‌اند و در حقیقت ادعای از نیل تا فرات رژیم صهیونسیتی برای همیشه به گورستان سپرده شد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی گفت: رژیم صهیونیستی با حرکات تکفیری در یک راستا حرکت می‌کنند چرا که رژیم صهیونیستی عموم مردم را به‌ویژه مسلمانان را قتل عام می‌کند و نیروهای تکفیری نیز به اسم دین اسلام این کارشکنی را انجام می‌دهند و اهدافشان از بین بردن امت اسلامی و آموزه‌های دینی اسلامی است و این رفتارها از یک نقطه منشا حرکت پیدا می‌کند و با هدف مشترکی پیش می‌روند.

وی تصریح کرد: کلینتون با صراحت کامل بیان کرد که گروه‌های تکفیری و توطئه علیه مسلمانان را رهبری می‌کنند که این مهم ننگین بارترین موضوع برای آنان است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر فرماندهان داعش در دیرالزور سوریه تأکید کرد: این حرکت صریح روایت آیه قرآن کریم است که نشان دادند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظامی نیست که بتوان با آن شوخی کرد و با ترقه‌بازی‌ها آنان را ترساند و عربستانی‌ها باید بدانند اگر ایران اسلامی بخواهد می‌تواند این کشور را به عصر حجر برگرداند به‌نوعی که نتوانند کوچک‌ترین تجهیزات را بیابند.

وی اظهار کرد: از روز نخست تیرماه تا هفتم تیرماه در هفته قوه قضائیه قرار داریم که با شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی مصادف شده و یاد و خاطره این شهید و تمامی افرادی که با وی شهید شدند را گرامی می‌داریم.

خطیب نماز جمعه ارومیه افزود: در مملکت ما انتخابات متعددی برگزار می‌شود و در هر دوره سلیقه‌های متفاوتی بر روی کار می‌آیند و این موضوع یک امتحان الهی است ولی در همه حال مسئولان باید تلاش کنند تا به عموم مردم خدمت کنند و با پیشانی باز در آخرت مشهور شوند و در این دنیا بعد از پایان دوره قدرت خود بتوانند اقداماتی را که انجام داده‌اند را به مردم بازگو کنند و کاملاً با عدالت پیش بروند و رئیس‌جمهور هر دوره توسط سلیقه‌ای انتخاب می‌شود ولی در هر حال وی رئیس‌جمهور ملت ایران است.

وی با اشاره به سخنان ریاست‌جمهوری بیان کرد: نباید مدیران دستگاه‌ها با سلیقه‌های شخصی و افکار جناحی افراد خود را انتخاب کنند یا سلیقه‌های متفاوت را از کار اخراج کنند و اگر چنین حرکتی را مشاهده کنیم باید به موضوعاتی همانند در تضاد بودن با نظام، کشور و سخنان ریاست‌جمهوری پی برد.

انتهای پیام/