روز قدس از معجزات امام خمینی (ره) در تاریخ انقلاب اسلامی است/ انتفاضه سوم آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی است

روز قدس از معجزات امام خمینی (ره) در تاریخ انقلاب اسلامی است/ انتفاضه سوم آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: روز جهانی قدس از معجزات امام (ره) در تاریخ انقلاب اسلامی است

سرهنگ کریم علینژاد در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیه اظهار کرد: تصمیم تاریخی حضرت امام (ره) برای تشکیل روز قدس رژیم غاصب صهیونیستی را خلع سلاح کرد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی که روزی شعار از نیل تا فرات سر می داد اکنون دور خود دیوار کشیده است و فلسطینیانی که قبلا با سنگ از خود دفاع می کردند اکنون این کار را قدرتمندانه با موشک انجام می دهند.

وی ضمن بیان این که انتفاضه سوم آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی است، ابراز داشت: رژیم اشغالگر قدس امروز به برکت تفکر و آینده نگری امام خمینی (ره) با این شرایط مواجه شده و روز به روز به سرنوشت محتوم خود یعنی نابودی کامل نزدیک می شود و طبق فرموده امام خامنه ای (مد ظله العالی) کمتر از ۲۵ سال به از بین رفتن کامل این رژیم منحوس زمان باقی مانده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه خاطرنشان کرد: بسیجیان شهرستان ارومیه ضمن اعلام حمایت از پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا این جرثومه فساد و اسرائیل جنایت کار و مزدوران آنان یعنی داعش و آل سعود، برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مقابله با دشمنان اسلام، در راهپیمایی یوم الله روز جهانی قدس حضوری پرشور و گسترده خواهند داشت.

انتهای پیام/