مدارس والیبال رسمی دارای مجوز فعالیت اعلام شد/با مربیانی که در مدارس غیر قانونی فعالیت کنند برخورد می شود

مدارس والیبال رسمی دارای مجوز فعالیت اعلام شد/با مربیانی که در مدارس غیر قانونی فعالیت کنند برخورد می شود

به گزارش ندای ارومیه ،متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بعد از اعلام اتمام مهلت دریافت مجوز فعالیت متاسفانه مشاهده می شود هنوز تعدادی از ادارات،بخش های خصوصی و مدارس والیبال برای اخذ مجوز اقدام ننمودند و بدون مجوز رسمی نسبت به آموزش والیبال اقدام و فعالیت می نمایند.

لذا با توجه به نقش مدارس والیبال مجاز در پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی  هیات والیبال استان به صورت جدی با این موضوع برخورد خواهد نمود و به اطلاع کلیه مربیان محترم می رساند  در صورتیکه در مدارس غیر رسمی فعالیت نمایند ضمن محرومیت از شرکت در دوره های مربیگری که زیر نظر فدراسیون و هیات برگزار خواهد شد ،برابر مقرارت آیین نامه مدارس والیبال با آنان برخورد خواهد شد.

شایان ذکر است مدارس والیبالی که بدون مجوز فعالیت می نمایند از طریق مبادی ذیربط نسبت به تعطیلی آنان اقدام خواهد شد،هرگونه مسئولیت و عواقب بعدی به عهده مدیریت آن مجموعه خواهد بود.

از خانواده ها و شهروندان محترم تقاضا می شود با ثبت نام فرزندان خود در مدارس رسمی و مجوز دار از بروز مشکلاتاجتماعی،اقتصادی و اخلاقی در آینده برای فرزندان خود پیشگیری کنند.

در صورت ثبت نام در مدارس غیر رسمی هیات والیبال هیچگونه مسئولیت در برابر خانواده ها ندارد و تمامی عواقب آن بر عهده خود خانواده ها می باشد.

مدارس والیبال مجوز دار به شرح ذیل اعلام می گردد:

خانه والیبال

علیزاده

شهدای مدافعان حرم

شهدای دادگستری

ملی پوشان

مقاومت ارومیه

شهرداری ارومیه

آذربایجان

شهید کاظمی

قهرمان

اروم آلیاژ

ارومیه ورزش

نود ارومیه

شهید مالکی

 

انتهای پیام/