بی اعتنایی یکی از ادارات کل آذربایجان غربی به لیالی قدر!

بی اعتنایی یکی از ادارات کل آذربایجان غربی به لیالی قدر!

<<…مقتضی ست به کلیه همکاران ابلاغ گردد تا “با صرف نظر از مصوبه ی هیات وزیران” در مورد ساعات کاری ایام لیالی قدر،۱۹ام و ۲۳ام ماه رمضان، با حضور بموقع در اول وقت اداری طبق روزهای عادی (۷:۴۵ صبح) نسبت به انجام امورات جاریه اقدام نمایند.>>

این متن، بخشنامه یکی از ادارات کل استان است که خلاف عرف اداری و با نقض آشکار مصوبه ی هیات وزیران، عملا کارکنان خود را به ترک شعائر بی بدیل لیالی قدر مجبور می کند!

به گزارش ندای ارومیه، کارمندانی که پنج شنبه به دلیل شب زنده داری در لیله القدر با تاخیر به محل کار آمده اند با برخورد و توبیخ مواجه شده و تهدید شده اند که در صورت تاخیر در روز یکشنبه برخورد جدی تری با آنان صورت خواهد گرفت!

این دهن کجی آشکار به شعائر دینی و بدعت اداره مذکور موجب شده بخش عمده ای از کارمندان علی رغم میل باطنی فرصت احیای شب قدر را از دست بدهند، در حالی که تا ساعت ۹ نه مراجعه خاصی از سوی ارباب رجوع صورت گرفته و نه این یک ساعت تاثیر خاصی در بازده امورات داشت.

چنین حرکت هایی این شائبه را به وجود می آورد که آیا عده ای با رفتارهای خود به دنبال استحاله نرم، از بین بردن حساسیت ها و دهن کجی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند یا این رفتار را باید صرفا به حساب کج فهمی فرد صادر کننده دستور مربوطه گذاشت؟

انتظار می رود متولیان امر، مسئولین نظارتی و چهره های انقلابی آذربایجان غربی این بدعت را بی جواب نگذاشته و ضمن پیگیری جدی موضوع برخورد مقتضی را با فرد خاطی انجام دهند.

انتهای پیام/