تاخیر ۲ ساعته ادارات به مناسب شب قدر

تاخیر ۲ ساعته ادارات به مناسب شب قدر

به گزارش ندای ارومیه به نقل از پایگاه اطلاع راسانی دولت؛ هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست جهانگیری معاون اول رییس جمهور اعلام کرد با توجه به فرا رسیدن شب‌های قدر و سوگواری مولای متقیان حضرت علی(ع)، مطابق سنوات گذشته زمان شروع به کار کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی در سراسر کشور در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود.
در ادامه جلسه، وزرای اطلاعات و کشور گزارشی درباره حوادث تروریستی اخیر در کشور و اقدامات اطلاعاتی و امنیتی انجام شده در این خصوص به هیات وزیران ارایه دادند.
اختصاص ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی
هیات وزیران با اختصاص مبلغ ۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات به سازمان مرکزی تعاون روستایی از طریق بانک‌های عامل برای خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی موافقت کرد.
آیین نامه اجرایی مربوط به تأمین اعتبار برای بازخرید کارکنان مازاد و بازنشستگی تصویب شد
هیات دولت، آیین نامه اجرایی مربوط به تأمین اعتبار برای بازخرید کارکنان مازاد و یا بازنشستگی در دستگاه‌های اجرایی را به تصویب رساند.
به موجب این آیین نامه، دستگاه‌های اجرایی که در بودجه مصوب سال جاری خود اعتبار برای بازخریدی کارکنان مازاد و یا بازنشستگی پیش بینی کرده‌اند، می‌توانند طبق قوانین و مقررات مربوط نسبت به انجام امور بازخریدی کارکنان مازاد و یا بازنشستگی اقدام نمایند.
در صورت عدم پیش‌بینی اعتبار برای بازخریدی کارکنان مازاد و یا بازنشستگی و همچنین مکفی نبودن اعتبار پیش بینی شده، دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از منابع اعتباری حاصل از فروش اموال و دارایی‌های غیرمنقول مازاد در اختیار خود برای این منظور استفاده کنند.