پیام تسلیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در پی حادثه تروریستی تهران

پیام تسلیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه در پی حادثه تروریستی تهران

ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه با انتشار بیانیه ای شهادت جمعی از هموطنانمان به دست تروریسم کور که دیروز در ساختمان مجلس و حرم مطهر امام خمینی (ره) رخ داد، تسلیت گفت.

به گزارش ندای ارومیه، متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان به دست تروریسم کور مزدوران تکفیری موجب تاثر و تالم گردید. جنایتی که نشان دهنده هراس دشمنان انقلاب اسلامی از گسترش عمق راهبردی نظام اسلامی و ناتوانی آنان در مواجهه با عزم و اراده راسخ ملت بزرگ ایران است. استکبار جهانی و ایادی آن در منطقه که شکست و نابودی را سرنوشت محتوم خود یافته اند، اکنون از سر استیصال به این هجمه های کور متوسل شده اند تا به خیال خام خود امنیت مثال زدنی ایران اسلامی را خدشه دار کنند، اما نمی دانند خون های ریخته شده نه تنها در حرکت ملتی که خود سال های قربانی وحشی گری های جنایتکاران و مستکبرین بوده اخلالی ایجاد نمی کند، بلکه عزم و انگیزه آن را برای نابودی کامل جبهه کفر و ظلم صد چندان خواهد کرد.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه ضمن عرض تسلیت این حادثه تروریستی به مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران و خانواده های عزادار، اعلام می دارد سربازان عاشورایی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) تا خشک کردن ریشه تروریسم و در هم شکستن بنیان های استکبار جهانی و ایادی آن از پای نخواهند نشست.

 

انتهای پیام/