کاسبی با «حصر» تمام شد

کاسبی با «حصر» تمام شد

به گزارش ندای ارومیه، روزنامه جوان در ویژه های خود نوشت:

یک توئیت از حسام الدین آشنا، مشاور حسن روحانی مورد اعتراض کاربران حامی فتنه قرار گرفت. او گرچه کوشیده بود در این توئیت، هم آیت‌الله جنتی را هدف قرار بدهد و هم اعتراض مستند و نجیبانه سید ابراهیم رئیسی را با اعتراض بی دلیل و آشوبگرانه موسوی مقایسه کند، اما در عین حال با فتنه نامیدن وقایع ۸۸، موجب شد که حامیان موسوی در فضای مجازی به او اعتراض کنند؛ کسانی که با وعده رفع حصر به حسن روحانی رأی داده بودند، حالا با شوک بزرگ فتنه‌گر نامیده شدن محصوران از زبان  مشاور روحانی مواجه شدند.

آنها معتقد بودند که روحانی و دولتمردانش آنها را فریب داده‌اند و حالا که دولت دوازدهم را در دست گرفته‌اند، دیگر موسوی برایشان ارزشی ندارد.

آشنا در این توئیت نوشته بود: «فتنه‌ها تکرار نمی‌شود. اگر چه دبیر شورای نگهبان آیت‌الله جنتی است، اما نه حسن روحانی محمود احمدی‌نژاد و نه سید ابراهیم رئیسی، میرحسین موسوی است.»

از جمله معترضان به آشنا می‌توان به دختر موسوی اشاره کرد.
پیش از این تحلیلگرانی گفته بودند که وعده رفع حصر تنها کارکرد انتخاباتی داشته و عملاً روحانی کاری در این زمینه انجام نخواهد داد.

روحانی در نشست خبری خود نیز در پاسخ به سوالی در مورد رفع حصر صرفاً به دادن جوابی کلی در مورد رعایت حق شهروندی برای همه مردم اکتفا کرده بود.

انتهای پیام/